Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

radio type ncdc 2015

wat ieigenlijk het geval als je een radio met scherm wilt kopen van een schadewagen heb eens iets gelezen van coderen of afmelden klopt het dat je er niets aan hebt als je hem zo eruit haalt hoe zit het precies het is een ncdc 2015
 
volgens mij Jacques heb je ook een code nodig om de radio te activeren .
Die code gebruik je dacht ik ook als je de accupolen voor langere tijd eraf haalt (weet niet precies hoelang).

gr wilfred
 

Vega

Medewerker
Administrator
Is al heel veel keer voorbij gekomen.
Zoeken gebruiken!!

Accupolen kan je losmaken totdat je een ons weegt code blijft erin staan.

Nog een keer en dan niet meer.

Radio cid wisselaar en telematica moeten met elkaar gekoppeld worden met een antidiefstalcode. Verder worden ze met de Omega niet gekoppeld. In tegenstaan van de nieuwere modellen Vectra C, Astra H J enz…

Wil een set splitsen dan moet je eerst de antidiefstalcode eraf halen anders kan je ze niet met een ander apparaat koppelen.

Hou je een set bij elkaar dan maakt het bij de Omega niet zoveel uit.
 

Joep

Verbannen
viewtopic.php?f=126&t=6230
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar met hulp en veel geduld is er veel mogelijk.
Mede mijn topic en nog vele andere die al op het forum staan goed doorlezen dan kom je er vanzelf.
 
vandaag ook even op internet gekeken voor nieuwe navi cd s want de mijne zijn van 2009, wat blijkt de laatste voor ons systeem zijn van 2010/2011, heeft iemand hier ervaring mee dat dit juist is
 

Vega

Medewerker
Administrator
jacques zei:
wat doe ik fout om te vragen of de navi cd s van 2011 de laatste zijn

Niks
Maar Wim bedoelde waarschijnlijk iets anders wat hier op het forum niet is toegestaan.

2010/2011 is inderdaad de laatste versie.
 
[mod]Blijkbaar is het nog altijd niet duidelijk.......

Op het forum gaan we het niet hebben over (problemen met) gebrande navigatie schijfjes Jacques.[/mod]
 
ik denk dat de meeste gebrande cd s gebruiken als je ziet wat ze nieuw kosten maar is al opgelost door mede forumlid nu werkt alles naar behoren
 
@ b-buster jammer dat je zo minachtend denkt over een opel omega gl x20se .
je moet weten ik ben er zeer blij mee.

Ik maar denken dat een cd een compact disc is waar je muziek op kunt branden waar je hier op dit forum niet over ,gebrande cd mag praten,want dan grijpt de moderator in.
<Maar als je hier iets een thypus ding vind,dat vind ik ongehoord taalgebruik, word er niet ingegrepen in ieder geval geen mod break.maar ja meten met twee maten is de moderator niet vreemd hier.
 
Bovenaan