Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ramen geblindeerd en sportstars gemonteerd

Helaas wou het voor de meeting niet lukken om mn ramen te laten doen en is het gisteren gebeurd na wat tegenslag op de zijruiten kon ik mn omi vandaag ophalen bij de tintenman.... dit is het resultaat
723dr9.jpg

27yz5z.jpg


Zijruiten zijn eruit geweest en voor achterruit hoedenplank en de hele bimbam wat erbij hoort...

Na mn omi weer eens lekker gewassen was heb ik gelijk de sport stars gemonteerd
1f7jf6.jpg


Deze dateren uit 2004 en zullen in de loop van de volgende maand gezandstraalt en gepoedercoat worden...
Daarna zijn ze weer als nieuw. ..

Greetz sean
 
B-Buster zei:
Netjes. 4x 8J?
Bedankt.. is 2x 8j met 235/40/18 en 2x 9j met 265/35/18....

Met goodyear's uitgerust. ..

Greetz sean

-- 01 jul 2013 08:17 --

Joep zei:
Staat goed! Ook mooie wielen, je hebt ze nu alsnog! d:)b
Bedankt joep... ja heb gewoon mail gestuurd dat ik ze kwam halen en was prima... voor 2 nieuwe banden achter nog 3mm... voorste fel aangevreten door het zout maar worden gezandstraalt en dacht ze knal oranje te laten poeder coaten haha 7(8)7 ...

Greetz sean<br /><br />-- 01 jul 2013 08:22 --<br /><br />Wie er info wilt over de getinte ramen stel je vraag ik heb 170euro betaald...

Greetz sean
 

Colinh

Donateur 2023
seanwillems zei:
Bedankt joep... ja heb gewoon mail gestuurd dat ik ze kwam halen en was prima... voor 2 nieuwe banden achter nog 3mm... voorste fel aangevreten door het zout maar worden gezandstraalt en dacht ze knal oranje te laten poeder coaten haha 7(8)7 ...


Doen !! Gaaf !!!
 
Geersch zei:
Zo dan ! Dat staat ff superdik !! Breed zat 265 ! Binnenkort maar eens komen kijken

Is ook dik vet gaaf haha als die achterste versleten zijn ga ik voor 275ers of 285ers kijken haha plakken non de jus
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
seanwillems zei:
Bedankt Hans... er zijn nog weinig mensen die wat tijd en energie in zo'n vette bak steken

grtz sean

Klopt sean, ik denk dat de meeste OOP ers zijn, die er tijd en energie in steken :Y d:)b

Grt. Hans
 
Ziet er wel chic uit zo zeg!
Flink donker ook.

In België mogen de voorste zijruiten dus ook niet meer dan xx% getint worden als ik het goed begrijp?
 
Marcel3.2 zei:
In België mogen de voorste zijruiten dus ook niet meer dan xx% getint worden als ik het goed begrijp?

In België mogen de voorste zijruiten NIET getint zijn, voorruit ook NIET,
achterste zijruiten en achterruit mogen tot 70% getint worden
bij lichte vracht mogen zijruiten achteraan en achterruit 100% getint worden.

Wordt veel tegen gezondigd als ik zo rondkijk..
 
Milord zei:
Marcel3.2 zei:
In België mogen de voorste zijruiten dus ook niet meer dan xx% getint worden als ik het goed begrijp?

In België mogen de voorste zijruiten NIET getint zijn, voorruit ook NIET,
achterste zijruiten en achterruit mogen tot 70% getint worden
bij lichte vracht mogen zijruiten achteraan en achterruit 100% getint worden.

Wordt veel tegen gezondigd als ik zo rondkijk..

Maar de voorruit en voorste zijruiten mogen toch wel iets getint zijn?
Wat een hoop auto's hebben dat standaard al, volgens mij heeft de omega ook geen 100% heldere ruiten....
 
Marcel3.2 zei:
Milord zei:
Marcel3.2 zei:
In België mogen de voorste zijruiten dus ook niet meer dan xx% getint worden als ik het goed begrijp?

In België mogen de voorste zijruiten NIET getint zijn, voorruit ook NIET,
achterste zijruiten en achterruit mogen tot 70% getint worden
bij lichte vracht mogen zijruiten achteraan en achterruit 100% getint worden.

Wordt veel tegen gezondigd als ik zo rondkijk..

Maar de voorruit en voorste zijruiten mogen toch wel iets getint zijn?
Wat een hoop auto's hebben dat standaard al, volgens mij heeft de omega ook geen 100% heldere ruiten....


Het mooie is de voorste ruiten mogen niet met onnodige voorwerpen bedekt worden... de ramen zijn door fabriek 70% lichtdoorlatend dit is geen probleem de achterste 3 ramen mag je zolang je over een rechter buitenspiegel beschikt 0% licht doorlaten. .. de folie wat ik heb laten aan brengen is 20% lichtdoorlatend en dus geheel toegelaten volgens de wet het lijkt donker maar is zelfde duisterheid als je een nieuwe auto van fabriek besteld met getint glas van achter... dit is het blik van binnen naar buiten ..
2u6ej5t.jpg

1zv8nyd.jpg


Greetz sean
 
carenbar zei:
Zie ik nou een vrouw achter het stuur zitten 7(8)7
O o, had je gedronken? En je weet het als je gedronken hebt, dan laat je je vrouw rijden en wanneer gebeuren de meeste ongelukken? Als je gedronken hebt..... :-)

Maar ziet er vet uit hoor die getinte ramen. Die oranje velgen zou ik nog even over denken als ik jou was, of gewoon het hele idee vergeten eigenlijk ;-).


Gr. Paul
 
Getinte ruiten staat ook op mijn verlang lijstje. Ik vind dat zoo vet staan!
Alleen vind ik €170 toch wel veel voor wat plak plastic.
 
Bovenaan