Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Randdebiellen met een Omega Caravan..

Ik heb 'm halverwege uitgezet, kunnen we die gasten niet bezoeken met onze Omega's en ze even een lesje leren ;(



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FBNkQkA6_Tg[/youtube]
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zoals al via MSN: daarvoor haal ik m'n Onyx van stal en hang die kansloze rukkers aan de trekhaak. Handjes vast tapen aan de einddemper en gáán.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik kan hier in spanje het ganse filmpje niet zien, omdat de internet lijn gewoon te traag is,
maar wat mij vooral opvalt is dat het chassis gewoon niet doorzakt!
Men zegt altijd dat de stevigheid in het dak zit, maar de balkjes van onze Omega's kunnen dus wel wat aan!! d:)b _/-\o_
Ik kan je i.i.g. verzekeren dat ze dik zijn!
img4300.jpg


Bekijk het filmpje positief, allez, hou de negatieve dingen even je ogen dicht :P
 

Colinh

Donateur 2023
Idd echt dom gewoon.

Op t eind dat ze zelfs dat motorblok slopen ook, gaat helemaal nergens over. Kan die humor niet echt inzien..


Gr
 
Dat is triest om te zien, maar ik vermoet dat die auto toch al niet meer te redden was.

Dan is het kiezen of zo in de pers of eerst nog wat spelen.
 

yoyo

The UK brothers
het is triest dat er mensen zijn die zo de boel willen slopen terwijl er ook nog steeds mensen zijn
die juist de onderdelen zouden willen hebben om nog langer met hun Omega te doen.

Maar dan met een bijl een weerloos iets te lijf gaan vind ik een duidelijk teken van een soort
minderwaardigheidskomplex.
 
Bovenaan