yoyo
The UK brothers
Sinds enige tijd zit ik met een knipperende automaatkeuzeschakelaarlampjesbalk (10x woordwaarde )
De schakelaar zelf zit gemonteerd op de linkerzijde van de bak.
Het beste is om de werkzaam heden op een brug te doen anders de auto goed hoog op de krik en
goed ondersteunen.
Deze week zag ik dat Ramon zijn positie schakelaar gereinigd had, en ook had ik al info bij Peter(vega) vandaan.
Tijd dus om maar eens de stoute schoenen aan te trekken om deze zelf te gaan reinigen.
Eerst de accu los gekoppeld.
Daarna begon ik dus met het hitte schild die ik niet los kreeg (2 x torx) omdat de kat ervoor hing en dat zijn dingen die behoorlijk lang heet blijven.
Toen op de manier van Ramon verder gegaan dwz: alleen de schakelaar los halen maar ook dat is een redlijk
klusje (het zijn maar twee boutjes en een moer, maar wel weer in de buurt van die katalysator)
Maar toch los gekregen, wel erop letten dat de keuzeschakelaar in de auto op N staat.
Als je de grote moer los draait op de schakelaar opletten dat deze niet uit zijn stand draait.
Hier hangt de schakelaar los.
Geopend voor de grote schoonmaak.
(zie de aanslag op zowel het kunstoffen armpje met kontakten en binnenin het huis, verbaasde mij dat het Uberhaupt nog enigszins werkte)
Voorzichtig met wat ontvetter en een heel fijn stukje schuurpapier alles schoon gemaakt.
(hier het resutaat van het binnenhuis)
Weer klaar en alles in elkaar en vast gezet.
Toen de auto laten zakken , accu aangesloten en alles werkte naar behoren.
enne eigenlijk had ik helemaal geen zin in want eerder kwam ik mijn Omega huilend
op zijn plekje tegen .......er waren onverlaten die wat van mijn auto nodig hadden
Ben aangifte wezen doen.
En wordt verholpen .....maar toch
Al met al een dag die waardeloos begon , maar door het weer goed funtioneren redelijk afliep.
Ramon en Peter, bedankt voor de info.
De schakelaar zelf zit gemonteerd op de linkerzijde van de bak.
Het beste is om de werkzaam heden op een brug te doen anders de auto goed hoog op de krik en
goed ondersteunen.
Deze week zag ik dat Ramon zijn positie schakelaar gereinigd had, en ook had ik al info bij Peter(vega) vandaan.
Tijd dus om maar eens de stoute schoenen aan te trekken om deze zelf te gaan reinigen.
Eerst de accu los gekoppeld.
Daarna begon ik dus met het hitte schild die ik niet los kreeg (2 x torx) omdat de kat ervoor hing en dat zijn dingen die behoorlijk lang heet blijven.
Toen op de manier van Ramon verder gegaan dwz: alleen de schakelaar los halen maar ook dat is een redlijk
klusje (het zijn maar twee boutjes en een moer, maar wel weer in de buurt van die katalysator)
Maar toch los gekregen, wel erop letten dat de keuzeschakelaar in de auto op N staat.
Als je de grote moer los draait op de schakelaar opletten dat deze niet uit zijn stand draait.
Hier hangt de schakelaar los.
Geopend voor de grote schoonmaak.
(zie de aanslag op zowel het kunstoffen armpje met kontakten en binnenin het huis, verbaasde mij dat het Uberhaupt nog enigszins werkte)
Voorzichtig met wat ontvetter en een heel fijn stukje schuurpapier alles schoon gemaakt.
(hier het resutaat van het binnenhuis)
Weer klaar en alles in elkaar en vast gezet.
Toen de auto laten zakken , accu aangesloten en alles werkte naar behoren.
enne eigenlijk had ik helemaal geen zin in want eerder kwam ik mijn Omega huilend
op zijn plekje tegen .......er waren onverlaten die wat van mijn auto nodig hadden
Ben aangifte wezen doen.
En wordt verholpen .....maar toch
Al met al een dag die waardeloos begon , maar door het weer goed funtioneren redelijk afliep.
Ramon en Peter, bedankt voor de info.