Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben René, 32 jaartjes jong en woonachtig in Assen.
Ik rij een Omega B1 X20XEV Sport uit '99.

P2060079.jpg


P2060080.jpg


P2060082.jpg


Groeten René.
 
Hey René,

welkom op ons OOP.
Zie ik het goed en is jouw Omi verlaagd ?
Ik schat een slordige 30/35 mm...
En leuke B2 executive velgen eronder (favoriet van mijn vrouw :P)
Veel plezier hier !

:w Ruud
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom René d:)b

Knappe Omi, ik ken die eerste foto, zit je ook op Opel-Forum?

Velgen vind ik ook heel mooi, heel stijlvol, maar m'n vriendin wilt ze niet :P

Betekend je naam wat? 328i ?


gr Colin
 
Thanks allemaal!
De Omega is idd verlaagd, rondom 40 mm.
Er is feitelijk niet erg veel veranderd aan de auto, verlaagd met weitec veren, de executive velgen, de grill, witte zijknippers en sinds kort (nog niet op de foto's) een elektrisch rolgordijn. Heerlijk dat plug and play, hahaha :9 . Poosje geleden ook de mistlampen vervangen omdat 1tje steenslag had, dat was dus geen gezicht.
Verder begint hij toch wat roest te krijgen, dus in de nabije toekomst wil ik eigenlijk de hele auto laten spuiten.

En de naam, tja. Ik reed hiervoor met een Beiers apparaat.... ;)
En Colin, ik zit idd ook op het Opel-forum.
 
Hallo naam genoot! 8)

Welkom op OOP veel lees/leer/sleutel en.............. :Y plezier.

Mooie omi ziet er heftig/strak uit.
 
Hallo René,

Welkom bij het OOP en wat je auto betreft sluit ik mij helemaal aan bij de voorgaande poster.

Groet,

Walter
 
Welkom rene......
Staat echt mooi, verlaagd met die velgen 8)
Roest stond volgens mij vroeger in de kleine lettertjes, kreeg je erbij. Mijn B2 uit 200 heeft er ook al last van

grtz, eric
 
Is dat 200 vóór of 200 ná Christus _O-

En ja, die van mij had er ook last van.
Ik heb het laten verhelpen bij een autoschade hersteller :Y
Beter nu dan straks hele panelen vervangen :N
 
Bedankt allemaal!
En wat de roest betreft, ik moet nog even nadenken over wat ik ga doen, of laten verhelpen, of misschien toch een knappe 6 cilinder Omega kopen.
Ik rij nu een dikke anderhalf jaar met de Omega, en ik moet toch zeggen dat een 2 liter stiekem toch een beetje licht is voor zo'n grote zware auto.
Maar hier heb ik geen haast mee, want verder is het een heerlijke auto!! :)
 

Joep

Verbannen
rene328i zei:
Bedankt allemaal!
En wat de roest betreft, ik moet nog even nadenken over wat ik ga doen, of laten verhelpen, of misschien toch een knappe 6 cilinder Omega kopen.
Ik rij nu een dikke anderhalf jaar met de Omega, en ik moet toch zeggen dat een 2 liter stiekem toch een beetje licht is voor zo'n grote zware auto.
Maar hier heb ik geen haast mee, want verder is het een heerlijke auto!! :)
Beetje laat maargoed :9

Welkom hier! Je hebt een erg mooie Omega! Roest is iets wat ik ook al aan het ondervinden ben, erg jammer! Ik zoek nog een goedkoop en goed adresje om dat te laten verhelpen, want het is en blijft zonde! (iemand een adresje?)

Ik rijd ook een B1 2.0, en de reden dat ik de 2.0 heb gekocht is omdat die zuiniger is om te rijden, en omdat de onderdelen daarvan niet al te duur zijn gelukkig. In tegenstelling tot de MV6.

Veel plezier op het forum hier! :)
 
joepklazen zei:
Beetje laat maargoed :9

Welkom hier! Je hebt een erg mooie Omega! Roest is iets wat ik ook al aan het ondervinden ben, erg jammer! Ik zoek nog een goedkoop en goed adresje om dat te laten verhelpen, want het is en blijft zonde! (iemand een adresje?)

Ik rijd ook een B1 2.0, en de reden dat ik de 2.0 heb gekocht is omdat die zuiniger is om te rijden, en omdat de onderdelen daarvan niet al te duur zijn gelukkig. In tegenstelling tot de MV6.

Veel plezier op het forum hier! :)

Joep, ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in Assen heb ik een goed adres gevonden.
Voor de hele auto onder de sierstrip zeg maar, en de achterspatborden vraagt hij 750 euro.
Dat is alles inclusief.
Als je adres of telefoonnummer wilt, moet je maar even een berichtje sturen.

Gr René.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan