Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

rijervaring opel frontera

Heeft iemand hier ervaring met een Opel frontera?
Ik ben namelijk aan het denken om er misschien eentje aan te schaffen als lichte vracht.

Alle meningen zijn welkom.

Alvast bedankt :b
 

Vega

Medewerker
Administrator
Hou er rekening mee dat de onderdelen ervan duur en schaars zijn.
 
Das niet goed, maar heb juist met een vriend van mij overlegt en deze werkt al 12 jaar in een Opel garage en zegt dat er betere opties zijn dan een frontera. ook omwille van de dure onderdelen en eigenlijk niet zo'n goede motoren op de 3.2 na.
 
valt opzich best mee remklauwen kosten iets van 100 euro remblokken 60 euro bougies riemen filters ed zijn niet anders dan omega qua kosten en idd de 3.2 is een fijne motor ik heb inmiddels de 3de Frontera en qua onderhoud vindt ik ze niet echt duurder als omega's de andere onderdelen zal je moeten zoeken op de sloop ik kijk regelmatig even op internet rond en dan koop ik wel eens wat dingen op zelfs qua banden ed is het prima te doen de 17 inch michelins op de omega waren duurder dan de 20'' inch pirelli's op de Frontera de merkbanden 16 inch kosten in verhouding ook weinig ik vindt het allemaal prima te doen alleen je moet even weten waar je moet zoeken
 
Ik heb ook een frontera gehad het was een oud model met een 2 liter motor. Nooit problemen mee gehad was best een goede auto. Wel weet ik als je veel in het terrein rijd gaan de homoconeten speling krijgen.


Gr john
 
Bovenaan