Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

roest op deur

hallo

Ik heb net gezien dat mijn omega last heeft van roest.
Op de achterdeur bijrijderskant precies onder op de hoek.
Is zo 5cm hoog en 1cm breed.

Is misschien iemand die een goed adres hier in de buurt weet (venlo),waar ik het op professionele manier kan laten bijwerken ?
 
ik denk dat op deplaats wat jij aangeeft een keer een beschadiging heeft opgelopen in de vorm van deur open en ergens tegenaan gestoten, want ik blijf erbij dat slecht onderhoud door vorige eigenaren ook debet zijn aan dit soort praktijken. omdat het op een niet opzichtige plaats is en vrij klein zou ik het zelf goed ontroesten daarna goede grondlak en dan met de lakstift bijwerken,( let wel dat je het doet bij een goede temperatuur) want als je dit bij een spuiter laar doen en je zo 350,00 euro kwijt. maar als je het toch wilt laten doen weet ik een hele goeie.
groet uit velde
 
hy

Ja zo zou dat gebeurd kunnen zijn ,is ook een gevoelig plekje

6003683.jpg


6003684.jpg


Foto`s zijn niet zo best ,stond nog een ander auto langs

Voor de lakstift is het iets te groot.

Heb net met een goede vriend in duitsland gepraat en hij weet ook een adres vlak over de grenz.
Die doen aan smartrepair.Ga ik morgen even langs dat de exper even kan kijken ;)

maar alvast bedankt voor je reaktie .....................en als de duitsers geen goed aanbod doen ,kan je mij die adres van jou geven
 
jacques zei:
ik denk dat op deplaats wat jij aangeeft een keer een beschadiging heeft opgelopen in de vorm van deur open en ergens tegenaan gestoten, want ik blijf erbij dat slecht onderhoud door vorige eigenaren ook debet zijn aan dit soort praktijken. omdat het op een niet opzichtige plaats is en vrij klein zou ik het zelf goed ontroesten daarna goede grondlak en dan met de lakstift bijwerken,( let wel dat je het doet bij een goede temperatuur) want als je dit bij een spuiter laar doen en je zo 350,00 euro kwijt. maar als je het toch wilt laten doen weet ik een hele goeie.
groet uit velde


350 euro?? Voor de onderkant van de deur te spuiten? Dan ben je toch ergens flink opgelicht.

Bij ons(dealer dus...)heb je voor 350 euro met gemak de hele voorbumper gespoten....
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Is inderdaad te duur.

Bij mijn B1 zijn vorig jaar 2 roestplekken (waarvan 1 grote) onder het raamrubber en 1 flinke plek onderaan de deur bijgewerkt. Dat heeft 175,- gekost.
 
heren rustig ik wist niet hoe of wat en met die 350,00 euro bedoel ik een hele deur, maar deze kan tot net onder de deursierlijst gespoten worden en dan zal het zeker goedkoper zijn, ik zie nu pas de foto s.
gr, Jacques
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Voor 175,- is bij mij de héle deur gespoten. ;)

Moest ook wel, aangezien ik zowel in het onderste deel een plekje had, en 2x in de bovenrand bij het raamrubber.

Ook dan blijven 350 euri's duur.
 
Bovenaan