Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

schakelpook verlichting automaat.

Hoi, nou daar is tie weer...

Ik heb dus een b2 uit 2000 een automaat dus..
Nou is het alleen zo dat er naast mijn pook een ledje brand in welke stand hij staat PRND321 maar als ik mijn verlichting aan doe (stads of dimlicht) dan schakelt hij dit uit ??????

Zou toch wel fijn zijn om in het donker ook te zien in welke stand hij staat, is dit standaard of heb ik een storing ??? :? :? :?
 
Een storing ergens want dat ledje brand nml altijd,toch misschien maar eens demonteren om te kijken of je zo wat kan zien/vinden,
 
Hee, dit heb ik ook, is al een eerder topic over geweest. We wilden toen een andere unit naast de pook zetten maar tegen verwachting had niemand dat part meer liggen. 1 van de opmerkingen was toen mogelijk de (flat?)cable nakijken, echter ik ben hier door tijdgebrek nog niet aan toe gekomen.
Met een dagrijlichtrelais erin ben je ook van het probleem af, totdat je de schakelaar in de avond omzet om ook je kentekenplaatverlichting aan te zetten.
Als je dit bij jou oplost hoor ik graag hoe het zit.

Grtz, AJ
 
Heb ik gezien, maar dat was een soldeerverhaal dacht ik...... Ik laat het zo, de dashboardverlichting is altijd mijn reminder om de knop in de avond om te draaien en dan doet de kentekenverlichting het ook, komt dus altijd vanzelf goed. Maar dank voor de tip!

Grtz, AJ
 
Bovenaan