Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sigarettenaansteker voorin defect + airco?

Voorin in me omega mv6 1996 doet de sigarettenaansteker niets, kan hem geeneens indrukken en het lampje eromheen brandt niet.
Achterin doet de sigarettenaansteker het wel. De auto heeft ECC.

Vorige week is ook de airco gevacuumeerd, gevuld, olie/fluor injectie etc gedaan. Airco werd weer ijskoud, airco doet nu echter niets meer.

Ik weet niet of deze 2 problemen met elkaar te maken hebben maar ik vermeld het toch even.

Alle zekeringen onder het stuur zijn goed inclusief deze belangrijke, die zou o.a. voor de sigarettenaansteker moeten zijn:
2011-07-15110913.jpg


EN tevens in de motorruimte de airco relais zekering doorgepiept (overige zekeringen zijn ook allemaal goed in de motorruimte)

Accupool eral af gehad, auto en off al ingedrukt op ECC (gereset 10sec), eco knop staat uit.

Waar kan dit aan liggen?
 
Heb wel eens gehoord dat als de condensor stuk is het lampje ook niet aangaat als je die aanzet.
Maar dat zal wel getest zijn door de aircoservice of niet?
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Lampje om de sigaretten aansteker is gewoon een lampje dat kapot is

Heeft niets met de airco te maken of de functie van de sigaretten aansteker

Airco laten controleren waar je geweest bent, misschien is de druk te hoog/laag, zal toch wel garantie zijn als dat een week geleden is

Of de airco laten uitlezen op storingen dan kan je gerichter zoeken


Grt. Hans
 
mischien ac peolie doorgebrand en zekering plof gedaan stekker van de ponp helan zekering plaatsen en opnieuw proberen blijft hij heel dan de poelie doormeten
 
Bovenaan