Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sleutel13 fotokes toegevoegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal even voorstellen. Zat ook al op t andere omega forum maar is een beetje stil geworden daar.
Naam is jeroen
Int chauffeur van 29
Heb een 3.0 MV6 van 94. met net 230k op de klok.
Zijn wel wat dingetjes mis mee. Klappert wat aan de voorkant en krukas keering is lek. Maar voor de rest fijne auto.
Zal eerdaags even foto's plaatsen. Heb vorige week xenon setjes gekocht voor de koplampen en voor de mistlampen. Normaal vind ik het onzin maar ga ieder jr naar noorwegen op vakantie en dan komt het goed van pas.
Ook zoek ik nog setje velgen. Liefst org opel :p
 

yoyo

The UK brothers
Re: Sleutel13

Hey Jeroen,

Hartelijk welkom op "ons"en nu ook jouw forum.
Veel plezier hier.

en we wachten op je foto's

gr,
Aart
 
Re: Sleutel13

Hey Jeroen,
welkom hier op het [acro=Opel Omega Portal]OOP[/acro].
Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen (zoals je dat waarschijnlijk ook in Noorwegen hebt :P Zoiets heb ik met Zweden :P )

Wat bedoel je precies met 'klapperen' van jou Omi ? Klinkt niet goed... :S

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: Sleutel13

Welkom hier Jeroen

Hopelijk bevalt het je hier beter
 
Re: Sleutel13

Hallo Jeroen,

Welkom op het forum. Er hebben zich hier ondertussen aardig wat Omega-liefhebbers verzameld aan wie je al je vragen met betrekking tot je auto kunt stellen. De Omega is een heel fijne auto maar helaas gaat er soms wat stuk. De ervaringen van de leden zijn dan weer nuttig voor de anderen.

Dat klapperen aan de voorzijde zouden ook je draagarmrubbers kunnen zijn. Merk je dat klapperen met name bij het rijden door (scherpe) bochten en bij het remmen?

En...foto's zijn leuk (maar dat hadden anderen ook al gezegd).

Groet,

Walter
 
Re: Sleutel13

omegauser zei:
Dat klapperen aan de voorzijde zouden ook je draagarmrubbers kunnen zijn. Merk je dat klapperen met name bij het rijden door (scherpe) bochten en bij het remmen?

En...foto's zijn leuk (maar dat hadden anderen ook al gezegd).

Groet,

Walter
Ja gokte inderdaad al op de rubbers. Dus was niet echt een verassing. En geloof dat de omi ze nogal vreet :P

B-Buster zei:
Welkom hier Jeroen ! :)

Wat voor velgen zoek je? Ik heb nog een setje Irmscher Twin Spokes te koop, zie daarvoor mijn verkooptopic.
Ik zoek iets minder opvallend. Niet dat ik ze niet mooi vind maar houd meer van orgineel look zeg maar.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Sleutel13

Kan ik me voorstellen.

Zijn trouwens wel origineel geleverd onder de Omega. ;)
 
Re: Sleutel13

B-Buster zei:
Kan ik me voorstellen.

Zijn trouwens wel origineel geleverd onder de Omega. ;)
Je snapt wat ik bedoel ;) Doelde op std geleverde velgen. Of iets wat niet opvalt maar toch lekker aan het formaat is.
 
Re: Sleutel13

zo ff oude foto's gevonden.
Afbeelding876.jpg

Afbeelding875.jpg

Afbeelding878.jpg

Die stront lelijke velgen worden met mazzel vandaag vervangen.
 
Mooie MV6 in een mooie kleur. En ja, inderdaad die velgen ;( :) . Snel foto's posten met je nieuwe velgen.

Groet,

Walter
 
Mooie Omi :Y
Ik ben benieuwd wat voor een velgen er onder komen :P

En volgens mij hebben een aantal heren hier nog een Irmscher stuurwiel (evenals jouw stuur; zonder stuurwielbediening).
Misschien is dat wat voor je ?
 
MetalRush zei:
Mooie Omi :Y
Ik ben benieuwd wat voor een velgen er onder komen :P

En volgens mij hebben een aantal heren hier nog een Irmscher stuurwiel (evenals jouw stuur; zonder stuurwielbediening).
Misschien is dat wat voor je ?
Zou graag willen. Maar is me iets te duur volgens mij voor dit moment. Misschien later. Heb nog wel wat belangrijkere dingen aan de omega te doen zoals bijvoorbeeld de draagarm rubbers en de krukas keering die erg lekt.
IMG_2859.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan