Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

slopen of opknapen?

Berry

OOP Huisleverancier
Heb van de week div B2 opgehaald waar onder deze,B2 3.0 sport
De wagen heeft schaaf schade aan het spatbord een de deuren en een klein stukje van de wielrand achter,hij heeft bijna 160000 gelopen en rijd perfect,en heeft leuke opties oa xenon,bose,schuifdak,telefoon,rollo,alarm,dimmende binnenspiegel enz
Alle dingen die nodig zijn om de schade opteknapen heb ik wel op voorraad,blijft alleen het spuitwerk over,en dat zal wel duur zijn.
Hier de pics
IMAG0496.jpg

IMAG0497.jpg

IMAG0498.jpg

IMAG0493.jpg

IMAG0485.jpg

IMAG0483.jpg

IMAG0480.jpg

IMAG0474.jpg

IMAG0478.jpg

IMAG0482.jpg

en geen roest :9
IMAG0484.jpg

Wat zouden jullie doen

gr b
 
Berry,
Als ik die schade zo zie is daar makkelijk weer een hele mooie auto van te maken.
Alleen 1 zijkant spuiten valt mischien best mee. Mooie complete wagen.
Ik zou hem opknappen.

Grt.arnoud
 
ik zou hem ook opknappen. een mooie 3.0 met 160.000 even de zijkant laten spuiten en verkopen aan een liefhebber.
tis omdat ik er al een heb, anders .... :Y
 
ik zeg ook opknappen echter het ligt er geheel aan wat jij betaald hebt voor die wagen of het kosten dekkend zal zijn , als je daar aan twijfelt dan niet doen er zitten best leuke opties op om los te verkopen denk ik .ik ben nu wel nieuwsgierig wat je nog meer van de week hebt opgehaald.
 
160000 km is nog niet veel en als je de onderdelen hebt liggen zou ik zeggen maken die wagen, maar ligt eraan natuurlijk wat je hebt betaald, ik heb je trouwens een pm gestuurd een aantal dagen geleden heb je die al gelezen
 

Berry

OOP Huisleverancier
Hoi jacques heb je pm beantwoord

Wie weet er nog een spuiter voor een normaal tarief??
Vooral het open dakje vind ik geweldig :9
 

renepaul

Donateur 2024
zeker niet veel km.
En ziet er verder nog ok uit.

Ben ook nog wel benieuwd naar je andere B2.
Zoek nog het een en ander.
 

Berry

OOP Huisleverancier
De fotos van die andere die volgen nog dat is een hele mooie B2 nog minder kilometers waarvan de automaatbak kapot is en hij mist de bumper en spatbord .....
 

Joep

Verbannen
`Heb jij geen normale B2 grill over? Kwestie van overzetten en je maakt mij er blij mee.. :P
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als de aanschafprijs + opknapkosten rendabel zijn zou ik dat doen. Het is niet de meest rijk uitgeruste uitvoering maar als verder alles netjes is waarom dan uit elkaar halen. Met verkoop van losse onderdelen haal je ook weinig op in dit geval.
 
Bovenaan