Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Snelle turbo mv6

Berry

OOP Huisleverancier
Ik heb de laatste tijd wat contact met een duitser,ik heb via hem namelijk wat onderdeeltjes gekocht.En nu vroeg hij mij om wat foto's teplaatsen van zijn speciale omega.
Hij heeft alles bij irmscher laten doen,en alles is goed gekeurd bij de tuv .....en ja hij is ook nog is tekoop.






 
Is duur maar wel speciaal... ook batches op inlaat en deurstrips zijn dik origineel zo 8)

(helaas weer geen geluk met mn staatslot, dus laat em maar staan...)
 
hoofdsteuntje heeft wel aardige slijtplekken zech... dakbekleding kan best mooi staan als ie netjes geborsteld is...
 
Dak hemel is suède zijn gewoon de eigenschappen van dat stofje

Zoveel geld en dan mis hij nog de rubbere strip bij het interieur filter
 

tonboy

Verbannen
Vreemde smaken hebben die duitsers toch. De motor alleen al is het geld wel waard, gezien alle modificaties (turbo enzo). Helaas de Staatsloterij niet gewonnen, wel iemand in Friesland, Berry soms ???
Maar zou ik hem kunnen kopen dan werd die toch meteen overgespoten. In zwart of zo. En die blauwe slangen vervangen door gepanserde RVS types.
 
Tja,die kleur he? Niet mijn smaak en irmscher of niet het is en blijft veel geld.als het nou die omega v8.com prototype was dan zou ik het doen voor dat geld.maar toch voor de liefhebber....
 
Ik vindt het wel een gaaf project .. Mooi gedaan ook !
Aangezien het bij Irmscher gedaan is zal het ook geen prul zijn..

Ook de specificaties bekend ?
 
Bovenaan