Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Speciale opties Omega

Ik kwam net dit tegen:
6_1.jpg

en vroeg me af of iemand hier evt wat foto's van heeft oid als het gemonteerd is in de wagen,
vooral onderdeel 2,4,5,9 en 10 kan ik me moeilijk voorstellen.

Bijkomend: heeft iemand misschien onderdeel 8 liggen & wil daar van af: PM me!
 
nou, daar was ik zelf ook al wel toe gekomen, helaas vind ik dit niet al te duidelijk qua uitleg, graag had ik wat foto's gezien dus moest iemand die nog hebben..
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is een koolstof filter ipv de standaard filter. Is iets duurder maar gewoon via de VOD te bestellen. Heb hem er ook in zitten.
 
R

Ralph

Gast
kofferbak anti lek mat staat op marktplaats en kost 50 euro.
 

Andrew

600.000
In mijn vorige Omega (B1) zat bij aankoop zo'n kledinghanger (die nr. 6 in de figuur) aan de hoofdsteun gemonteerd en dat ding heb ik toen nog gedemonteerd voordat die auto werd ingeruild op de huidige Omega. Die moet ik nog wel ergens hebben liggen, het is er echter nooit meer van gekomen om die in mijn huidige auto te monteren. Overigens heb ik nooit geweten dat dit als origineel Opel-accessoire te koop was, ik ging er vanuit dat het ding bij Halfords of zo vandaan kwam. Maar als ik hem nog kan vinden, dan zal ik er eens wat nauwkeuriger naar kijken.

Andrew
 
niemand heeft foto's of meer info van de onderdelen 2, 4, 9 en 10 ?

best jammer, zijn OEM onderdelen, vind er zelf ook niks meer van als dit, en de VOD kon me ook al niet verder helpen.
 
Er schijnen nog meer mysterieuze opties te zijn waar niemand foto's van heeft. Vraag maar aan Jacco B-Buster.

Gr. Paul
 
Laatst haalde Ralph het filter bij mij eruit en dat leek mij een oud vies filter. Maar hij zei dat dit dus ook een koolstof filter was. Mooi zo dacht ik, die was achteraf gezien er net bij de laatste APK erin gezet.

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Laatst haalde Ralph het filter bij mij eruit en dat leek mij een oud vies filter. Maar hij zei dat dit dus ook een koolstof filter was. Mooi zo dacht ik, die was achteraf gezien er net bij de laatste APK erin gezet.

Gr. Paul


wat voor apk station heb jij dat ze dan filters vervangen ?
 
henri zei:
IJsblok zei:
Laatst haalde Ralph het filter bij mij eruit en dat leek mij een oud vies filter. Maar hij zei dat dit dus ook een koolstof filter was. Mooi zo dacht ik, die was achteraf gezien er net bij de laatste APK erin gezet.

Gr. Paul


wat voor apk station heb jij dat ze dan filters vervangen ?
De vod, waar ik niet meer heen ga :-).
Zat ook een grote beurt bij.

Gr. Paul
 
Bovenaan