Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spoiler monteren B2 Caravan

Hai Spoiler mannen,

Ik heb een B2 caravan en ik wil daar een spoiler op. Hoe en waarmee lijm ik dat?? En wat kan ik aan de antenne doen zodat die de spoiler niet raakt?
BVD

Gr Rob vK
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb een nieuw draadje voor je vraag gemaakt in het juiste forumdeel. ;)


Er zijn diverse opties om mee te lijmen. Ik heb voor mijn lip destijds Betalink gebruikt. Dat adviseert Irmscher zelf ook (in ieder geval bij die voor de sedan). Er is nog een ander spul wat o.a. door schadeherstellers gebruikt wordt, maar die naam ben ik even kwijt. Iemand to the rescue? :)

Voor je antenne kun je bij de dealer een koppelstukje bestellen zodat hij meer omhoog komt te staan.
 

Vega

Medewerker
Administrator
B-Buster zei:
Er zijn diverse opties om mee te lijmen. Ik heb voor mijn lip destijds Betalink gebruikt. Dat adviseert Irmscher zelf ook (in ieder geval bij die voor de sedan).

Lijmen zonder schroeven is er lastig bij een Caravan, wilde ik eerst ook doen maar de pasvorm van de spoiler liet dat niet toe, dus toch ook met boutjes vastgezet.

Er is nog een ander spul wat o.a. door schadeherstellers gebruikt wordt, maar die naam ben ik even kwijt. Iemand to the rescue? :)

Ik heb Dinitrol gebruikt, welke weet ik niet meer, zal wel iets van nadenkit zwart geweest zijn, komt nooit meer los.

Voor je antenne kun je bij de dealer een koppelstukje bestellen zodat hij meer omhoog komt te staan.

Kan, maar ziet naar mijn mening niet uit, mooier is een andere antenne die rechter staat.
 
Hallo mannen,

Bedankt ik ga even verder zoeken naar de genoemde lijm. Antenne die rechter staat, dan zal ik het ""voetje' wat op her dak staat ook moeten vervangen denk ik?
Kennelijk de vraag niet op de juiste plaats gesteld, excuus. Ik vind het portaal nog niet altijd even makkelijk, maar gaat wel komen.

Gr Rob vK
 

Vega

Medewerker
Administrator
rtvankampen zei:
Antenne die rechter staat, dan zal ik het ""voetje' wat op her dak staat ook moeten vervangen denk ik?

Klopt moet een hele andere antenne op.
 
Thanks weer mannen,

Ik ga weer eens langs de sloop, maar je vindt niet zomaar een omega.

Ik heb bij Berry een spoiler besteld, ik laat nog zien en horen hoe dat afloopt. Eerst de wagen weer aan de gang krijgen.

Gr Rob vK
 
Bovenaan