Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sponsoren

yoyo

The UK brothers
Jongens , we moeten toch ook een beetje aan onze sponors denken he.
Allemaal al een sjawltje besteld?
Want het gaat nog fris worden hoor! :Y
 

yoyo

The UK brothers
Ik heb idd wat besteld, maar daar krijg je geen foto van dat zie je wel op de eerst volgende meeting. ;)
Wordt nog aan gewerkt en is in bestelling.

ps: het is geen sjawl die ik besteld heb dus geen idee hoe die eruit ziet.
 
En het is ook geen shirt :N Want dan hadden ik de bestelling wel op de webshop terug gezien :>
Speciaal voor jou hebben we deze serie besteld, Aart. Deze zijn namelijk ook in maatje XXXL te verkrijgen.
Dus doe je het niet voor het OOP, doe het dan voor Leonie.

:w Ruud
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
de muts met logo is al in Heerlen aangekomen, (en is nu bij me in London maar is nog niet echt koud) zit goed, ziet er niet uit met mijn kop erin :*) :*) :*) maarja da's andere koek !!!
 

yoyo

The UK brothers
Kom op !!!! even poseren met je muts voor eoa bekende bezienswaardigheid (Big Ben of zo)

De naam van het OpelOmegaPortal.nl moet over in de wereld bekend worden toch?
Om te beginnen in London dan maar? (het land van de VAUXHALL :s )

wie is het hier mee eens?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
yoyo zei:
Ik heb idd wat besteld, maar daar krijg je geen foto van dat zie je wel op de eerst volgende meeting. ;)

yoyo zei:
Kom op !!!! even poseren met je muts voor eoa bekende bezienswaardigheid (Big Ben of zo)

De naam van het OpelOmegaPortal.nl moet over in de wereld bekand worden toch?
Om te beginnen in London dan maar?

wie is het hier mee eens?

7(8)7
 

yoyo

The UK brothers
Ik heb nog niets binnen, ligt nog op de kade bij Verolme (xxxl) dus poseren gaat nog niet,
en wie zit er nu op mij in een poserende houding te wachten........juist niemand dus. :N
 

Borduurkreeftje

OOP Sponsor
Sponsor
ja wel hoor aart
ikke wil het zien!! maar dat wist je al:-)

en ja helpt leonie de winter maar door!!!!<br /><br />-- 20 jan 2011 23:52 --<br /><br />en maurice natuurlijk voor de big ben!!!
 

yoyo

The UK brothers
Zoals ik al vertelde, het is nog niet klaar en eigenlijk wilde ik het pas showen auf einer meeting. (of zoiets) _/-\o_

Maar als er iemand naar het buitenland gaat (zoals maurice nu in London) zou het toch mooi zijn als.....
hij hen showde voor de BB of zo?
 
Tja, dat ben ik eigenlijk wel met Aart eensch :Y

Sterker nog: dat moesten we maar een nieuw topic maken... fotografeer het OOP in het buitenland _O-
(jup, dat mag ook een kentekenplaathouder, of shirt zijn :> )
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
voor de BIGBEN ? Met 'n 40 tons truck ? dacht 't niet he ? :N :N zonder tol te betalen in downtown London mag je alleen 's-nachts met 'n truck en dan lukken foto's slecht !! :Y :Y :Y
goede smoes he ?? :P :P :P
 

yoyo

The UK brothers
Waarom niet één voor een vauxhall liefhebber
33xk85l.jpg
33xk85l.jpg
33xk85l.jpg
33xk85l.jpg
33xk85l.jpg
33xk85l.jpg
 
Bovenaan