Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Sport-Stars gestolen !!!

Maurice

OOP Chef de cuisine
Afgelopen week uit mijn kelder gestolen, deze set Sport-Stars !!!

Vóór zijn 8j en achter zijn 9j !!!

5lz9t0.jpg


Het gaat niet om dit profiel banden maar om aan te geven het verschil van breedte !!!

2e1c953.jpg



Misschien dat iemand ze krijgt aangeboden of ziet op een of andere site !!!

Zo ja, dan graag contact opnemen met mij 06-50233832 of via een van de moderatoren !!!


Bij voorbaat dank,


Maurice


;w
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zoals ik je vanochtend al zei, ik vind het een waardeloze actie. Echt mega K voor je!

Laten we allemaal goed opletten of ze ergens te koop aangeboden worden. Ik vrees dat dat niet zo snel zal gebeuren aangezien de dader er ook wel achter zal komen dat het een vrij specifieke velg is. Wie weet liggen ze al ergens in Polen of ergens anders ver van hier.

Anyway, het nieuws is inmiddels aardig verspreid onder de diverse OOP'ers en anderen die er een handje van hebben dit soort speciale onderdelen tegen te komenn. Hopelijk levert dat wat op.
 

yoyo

The UK brothers
:( }) }) }) WEL Go#*%$#&*me ! Maurice ik ga ook de diverse sites goed in de gaten houden , dit is weer echt zo'n moment grrrrr
op zijn zachts gezegd.
Ik hoop dat wij (alle forum leden) de velgen binnen de kortste keren terug vinden.
sterkte kerel
 
R

Ralph

Gast
alle zzp garages en bandenhallen zijn op de hoogte gebracht. ik wens ze succes met de verkoop of het laten balanceren van de banden, spuiten of wat dan ook in mijn regio.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ik hoorde het vanmiddag, wat een waardeloze kl*te zooi.
We gaan er allemaal opletten, echt kansloos in Nederland.
 
Was het een gerichte actie op de velgen Maurice, of was je meer kwijt, en is er ook bij andere mensen ingebroken :(

Laten we hopen dat het tuig gepakt wordt, er zitten hier gelukkig genoeg kenners, dus de komende tijd ogen en oren open houden.

gr Hugo
 

Joep

Verbannen
Zo dan, lekker klote zeg! :( ***verdomme! :? hoe kansloos!!!

Ik denk wel dat de daders geweten hebben dat die velgen daar lagen, ik bedoel, het is wel verrekte toevallig dat juist bij jou thuis een mooie set is verdwenen... :S Dat er zulke zielige personen rondlopen vind ik al bizar maargoed...

Ook een tip naar de andere Sport-stars eigenaars, beveilig jullie wielen meer dan ooit want je hoort zoiets steeds vaker.

En ook een tip in het algemeen: Vertel niet altijd op internet wat je thuis hebt liggen of nieuw hebt gekocht.

Ik struin zoiezo altijd diverse sites af voor koopjes of andere dingen, dus mocht ik ze tegenkomen, dan hang ik aan de bel! ;)
 
Goeiedagschotel zeg, dat is natuurlijk echt kei klote natuurlijk :/

hugo46 zei:
Was het een gerichte actie op de velgen Maurice, of was je meer kwijt, en is er ook bij andere mensen ingebroken :(

Laten we hopen dat het tuig gepakt wordt, er zitten hier gelukkig genoeg kenners, dus de komende tijd ogen en oren open houden.

gr Hugo



Ben ik ook benieuwd naar !
 
Dit is echt gothfjfdjjjdnv!!!!!::' :X }) ;) ben dus niet de enigste met een k.u.t weekend

Pakken die lui ik ga ook alles in de gaten houden
 

renepaul

Donateur 2024
Best waardeloos dit.
Zijn er nog uiterlijke kenmerken die de velgen makkelijker kunnen verraden?
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Sjors-V6 zei:
Goeiedagschotel zeg, dat is natuurlijk echt kei klote natuurlijk :/

hugo46 zei:
Was het een gerichte actie op de velgen Maurice, of was je meer kwijt, en is er ook bij andere mensen ingebroken :(

Laten we hopen dat het tuig gepakt wordt, er zitten hier gelukkig genoeg kenners, dus de komende tijd ogen en oren open houden.

gr Hugo



Ben ik ook benieuwd naar !


Men heeft al 4 keer in m'n kelder ingebroken, vorig jaar is de dader ook gepakt maar heb toen een gerechtelijk schrijven gekregen dat die persoon zoveel op z'n kerfstok had, dat men hem niet zou vervolgen voor inbraak !!! Nu is ditmaal op dezelfde manier ingebroken en weer alleen bij mij. Ik zou zeggen 1+1=2 maar bewijs 't maar en ik weet natuurlijk ook niet wie 't is. Ik vind dat veelplegers best met naam en toenaam (+foto) op 't internet gezet mogen worden. En als iemand nu denkt of zegt : ja maar zijn privacy !!! Fuck zijn privacy want de mijne respecteert hij ook niet !!!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Pff, 4 keer al. Daar wordt je droevig van. Wat een gelul zeg.

De eerstvolgende set wielen dan maar met een paar enorme kettingen aan driedubbele muurankers vastleggen.
 
dit moeten ze geweten hebben wat zwaar klote, ze hebben van andermans zaken af te blijven, iedereen werkt hard voor zijn spullen, die hem dierbaar zijn we zullen opletten hier in limburg
 
Wij hebben elkaar al gesproken, Maurice, en mijn mening ken je.

Laten we allen de ogen en oren open houden. Zodra een dergelijke set ergens wordt aangeboden, graag even een seintje naar Maurice of naar één van de modjes.
 
Ha Maurice,

Ik zie dit topic nu net pas. Dit is echt zwaar kloten; zulke zeldzame wielen. Ik zal mijn ogen open houden net als de anderen hier en ik denk dat, wanneer ze ergens worden aangeboden, we er als een bok op de haverkist bovenop zullen zitten.

Sterkte ermee.

Groet,

Walter
 
A

Anonymous

Gast
idd wat een klotestreek. waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven..
 
Bovenaan