Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look gegeven

Hallo oop

Heb gisteren mijn sportstars naar velgenman gebracht. Schrik niet van het resultaat want het is best een fel kleurtje... maar in het echt zijn ze iets donkerder kleurcode ral 2004...
Before
16a368h.jpg


In de primer
20ht5ix.jpg

2i7mo46.jpg

2vcay6s.jpg


En nu het eindresultaat
1tmrlf.jpg

25aptti.jpg


Ik zeg twee dingen BOEM PATAT.....

Greetz sean
d:)b
 

Colinh

Donateur 2023
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Jaa supergaaf !! Maar veel te weinig foto's natuurlijk 7(8)7
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Lijkt wel stoer!
Dezelfde kleur zit op mijn Kreidler ook Ral 2004
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Kan niet zeggen dat ik het lelijk vind...het heeft wel wat..
Steekt mooi af zo
Misschien nog ergens wat details in diezelfde kleur aan brengen..

En wat Colin zegt ..meer fotos :Y
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

T kleurtje kan,zou dan alleen een kleinere inch nemen. Mooie kleur is het zeker. Wil het met mijn winter velgen gaan doen.
 
R

Ralph

Gast
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

met alle respect maar als dit het effect moest worden



sla je de plank mis.
met andere woorden ZONDE!
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Ralph
sla je de plank mis.
met andere woorden ZONDE!

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening zoals ik al zei ze lijken zo fel oranje maar zijn donkerder in het echt... en als je op de weg kijkt zie je alleen aluminium kleur velgen soms een zwarte of een witte. . Nu kan ik zeggen dat ik zeldzame sportstars heb...

Ps de schroefjes en de naafkapjes worden zwart gemaakt.

Ralph bedankt voor de tip..

Greetz sean
 
R

Ralph

Gast
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

welke tip ? het zijn sportstars, de rembrand voor onze voertuigen.
die mag je niet bekladden.
i love to much irmscher
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Je doet wat extreems en dan kan er ook zo gereageerd worden. ;)

Het idee wat meer contrast tov het standaard zilvergrijs kan ik snappen, maar persoonlijk vind ik het type auto niet voor zoiets lenen en deze kleur.. tja.. ik vind het niet mooi. Doe mij die Sport Stars maar, zoals ze origineel bedoeld zijn.
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

B-Buster zei:
Je doet wat extreems en dan kan er ook zo gereageerd worden. ;)

Het idee wat meer contrast tov het standaard zilvergrijs kan ik snappen, maar persoonlijk vind ik het type auto niet voor zoiets lenen en deze kleur.. tja.. ik vind het niet mooi. Doe mij die Sport Stars maar, zoals ze origineel bedoeld zijn.

Hoezo extreem... op de meeting heb ik zwarte aluminium en grijze sportstars gezien ze zijn niet beklad maar gepoedercoat... en is een porsche kleur maar ga de hele auto zo maken dan valt het niet zo op haha. .. toen de eerste carrera uit kwam zeiden de mensen dat ook niet oei die auto is beklad... maar ik vind het mooi dat is het belangrijkste... had nog erger commentaar verwacht dus maar wat niet is kan nog komen he.... mss doe ik ze volgend jaar knal groen of mat zwart... ow ja als ik iets zeg doe ik het ook. ..

Greetz sean
7(8)7
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

ik moest gelijk aan Repsol Honda denken, ik vind het bij je zilvergrijze omega niet mooi, maar als jij het mooi vind d:)b
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

ten eerste wil ik je bedanken, prachtig resultaat imo, ook een prachtig voorbeeld voor wat ik persoonlijk in gedachte had!
ten tweede wil ik je vervloeken, mijn idee is al langer om een 'bepaalde set velgen' in die exacte kleur te laten poedercoaten/spuiten om als wintervelg te dienen
ten derde bedankt ik je weeral, mijn auto heeft exact dezelfde kleur denk ik, en daardoor zie ik dat deze kleur imo echt wel kan op zo'n auto!

iig proficiat met het resultaat, mag er zeker zijn! zo doe je inderdaad eens wat anders als de grote hoop!
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Haha das dan echt toevallig ik heb er lang over gedacht en het is niet lelijk zoals anderen zeggen dat noemen ze durven... ik heb een goed adres ervoor en de prijs valt goed mee dus laat maat iets weten als je zoiets van plan bent tis bij deze zandstralen primer poedercoat en vernis... de prijs stuur ik je wel in een pbtje...

Gr sean
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

Tjonge Sean, was je bang je auto niet meer terug te kunnen vinden op een parkeerterrein? :+

Ik vind het wel erg extreem.... :$
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

ik kan het niet mooi vinden maar dat is mijn mening natuurlijk, doet me aan een jochie van 18 denken met een verkeerd uitgebouwde tupperware bak.

de reden waarom ik het zonde vind is omdat het bijzonder mooie velgen zijn in hun oorspronkelijke staat.<br /><br />-- 27 sep 2013 23:01 --<br /><br />
seanwillems zei:
Nu kan ik zeggen dat ik zeldzame sportstars heb...
Greetz sean

volgens mijn zijn sportstars al redelijk zeldzaam
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

servil zei:
ik kan het niet mooi vinden maar dat is mijn mening natuurlijk, doet me aan een jochie van 18 denken met een verkeerd uitgebouwde tupperware bak.

de reden waarom ik het zonde vind is omdat het bijzonder mooie velgen zijn in hun oorspronkelijke staat.

Haha ben ook nog geen 30 maar uitgebouwde tupperwarebak kan ik niet zeggen hahaha... wel coole comment..
Greetz sean
 
Re: sportstars opgeknapt en verfrissende opvallende look geg

:r ziet er niet uit maar is mijn mening,over smaak van niet te twisten

gelukkig
 
Bovenaan