Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

spuiter

Vandaag stond de spuiter ineens aan de deur of hij morgen de auto kon komen ophalen om er het weekend aan te werken.

Zaterdag ga ik hem helpen met demonteren van diverse onderdelen. Als het goed is zit de auto na het weekend achter in de grondlak.

Foto's zal ik posten zodra ik ze heb,
 

yoyo

The UK brothers
Jack, ik vind wel dat je een hoop risico neemt om met dit weer de boel te laten spuiten.
Zeker met het ook op vuile troep op de weg (die je dan toch weer eraf wil hebben ) en dan is een kras zo gemaakt.
Ook zal je rekening moeten houden met de luchtvochtigheid enz( maar dat is een zaak voor de spuiter)

Maar ok, ik hoop wel dat de Omega er binnenkort weer mooi bij staat.
succes
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
yoyo zei:
Jack, ik vind wel dat je een hoop risico neemt om met dit weer de boel te laten spuiten.
Zeker met het ook op vuile troep op de weg (die je dan toch weer eraf wil hebben ) en dan is een kras zo gemaakt.
Ook zal je rekening moeten houden met de luchtvochtigheid enz( maar dat is een zaak voor de spuiter)

Maar ok, ik hoop wel dat de Omega er binnenkort weer mooi bij staat.
succes

In de winter kan men moeilijk zeggen dat er geen schades gemaakt worden. :P

Ook in de zomer moet je een paar weken lang goed uitkijken met verse lak, geen waxen e.d. erop smeren, nu zit er tenminste een stevige laag vuil op om de rest te beschermen. _O-
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ziet er goed uit, maar waarom heb je niet even de kofferklepgreep eraf gehaald, dan kunnen ze ook daar spuiten (wil nog wel eens roest onder zitten)
En de kofferklepgreep even los mee laten spuiten, zo heb ik bij mij ook laten doen.
 
Heb de greep er gisteren vanaf gehad en hier zat geen roest onder. De greep wordt ook opnieuw meegespoten net als de spoiler om kleur verschil te voorkomen.
Denk zelfs dat ik de strips achterop de klep en de achterschermen ook opnieuw laat spuiten.

Heb ik nog een vraag over de stoot strips op de achterschermen. Zitten deze ook vast met de zelfde clips als die op de achterklep??
 
Bovenaan