Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Spurm stelt zich ook ff voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een paar dagen meelezen toch ook maar ff voorstellen.
Sven Wiggers uit Winterswijk in het mooie Oosten van het land, 31 jaar en sinds 22-08-2014 eigenaar van een schitterende Opel Omega B2 2.2 Elegance automaat uit 2000 met een bijna maagdelijke km-stand van 133.000km d:)b
Vroeger altijd geroepen dat ik nooit een Opel zou kopen maar heb er al aardig wat versleten...
3 Calibra's (2 8kleppers en 1 v6) 2 Astra F cabrio's 8)
En nu dus een Omega :Y

m'n vorige auto (toen ik m kocht)

m'n mat-zwart gerolde astra _O-

m'n v6 (reed het lekkerst en zuinigst!)

m'n allereerste Opel

en m'n miskoop |:(

nou hoop ik niet dat ik meteen weer van dit forum wordt afgegooid door de "fotodump" maar ben door de jaren heen wel een aardige (mag ik dit wel zeggen) Opel liefhebber geworden _/-\o_
daarnaast is deze layout van dit forum mij bekend, heb namelijk nog een andere hobby :s m'n Suzuki V-Strom, en het v-strom forum maakt gebruik van hetzelfde forum layout d:)b
 
Hoi Sven Welkom, ik 'kan' jou inderdaad van het V Strom Forum, heb me daar ook een tijdje bezig gehouden,
rijd sinds een paar jaar wat anders maar daar hebben we het hier maar niet over.
Rijd wel Opel d:)b
 
ach ze zullen het je niet kwalijk nemen als je zegt wat je nog hebt om mee te rijden als je er maar geen volledige topics om gaat posten! :)

en welkom sven, blijkbaar toch een leuke collectie gehad!
 
Hoi Sven,

Welkom op het OOP. En we zijn juist gek op foto's, je bent 1 van de weinige die er gelijk een foto bij zet in het voorstel gedeelte. Dat is een goed begin :).

Gr. Paul
 
IJsblok zei:
Welkom op het OOP. En we zijn juist gek op foto's, je bent 1 van de weinige die er gelijk een foto bij zet in het voorstel gedeelte. Dat is een goed begin :)
Al doende leert men, op het v-strom forum loop ik ook altijd te zeuren om foto's O-)

iedereen bedankt! en ik ga alles eens op m'n gemakje een beetje lezen, heb nog een paar wensen voor m'n omega en ik hoop dat ik hier wat kan vinden 8)
 
Hai Sven,

Maar 8 km fietsen, kom op man 20' en goed voor jou en voor de Omi. (ik ben een fietser, heerlijk en je voelt je er goed bij en op de terug weg de stress eruit)

Gr Rob vK
 
ik moet ook maar 6km en toch met de auto, maar ik heb gewoon geen zin om 's morgens om 4u30 al op een fiets te zitten! zeker niet als het geen mooi weer is!
 
Haha af en toe wil ik wel eens fietsen, minimale eisen: wind in de rug (heen en terugweg!) en niet warmer dan 25 graden... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan