Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

stationer regelaar

hoe maak ik het beste mijn stationer regelaar schoon,ik was op zoek naar de oorzaak van het hikken wat die af en toe doet,en toen zag ik dat allebij de gaskleppen helemaal onder de troep zaten . na dit zo goed mogelijk te hebben schoongemaakt was het wel iets minder maar nog niet perfekt ,nu denk ik dat de regelaar ook niet meer zo fris is van binnen kan ik die gewoon verwennen met een overdosis remmenreiniger,of moet ik daar iets anders voor gebruiken
rob
 
R

Ralph

Gast
hij heeft geen ultra bad, demonteren remmen reiniger erdoor en licht inspuiten met een kruip olie om de boel even te smeren.
 
Ralph zei:
hij heeft geen ultra bad, demonteren remmen reiniger erdoor en licht inspuiten met een kruip olie om de boel even te smeren.
Precies, komt een berg troep uit maar dan is het in ieder geval schoon. Dit moet je wel om de zoveel tijd herhalen, moest ik tenminste wel bij de 1.8 16v van m'n Astra.

Gr. Paul
 
Bovenaan