Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

stelletje vandalen!!!!!!!!

renepaul

Donateur 2024
Gisteravond de auto geparkeerd, en vanochtend loop ik naar de auto toe en ik zag al wat vreemds aan de zijkant.
Bij de auto gekomen, zie ik een afschuwelijk grote diepe kras van het achterportier doorlopend over het voorportier.
En dan bedoel ik met diep, tot op de grondlaag en verder.
Grrrrrrrr, dan zakt de moed je wel weer in de schoenen hoor, dat gaat weet tijd en geld kosten.
Natuurlijk geen briefje en ook niemand die wat heeft gezien.
Tjonge, wat kan ik daar kwaad over worden zeg!!!! :( :(
Heb er de hele middag last van gehad, met vrouwtje de stad in ,maar ik was niet te genieten.
En dan zit het ook nog aan de bestuurderskant, waardoor ik het nu dus elke dag zie. :'(

Bah, balen ,f...ck zooi
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is zeker balen zeg, zo ik ook goed ziek van worden.
Was jouw Omega de enige auto die beschadigd was?
Misschien verstandig om de kras te sealen met een andere verf om erge roest te voorkomen.
 

renepaul

Donateur 2024
Ja. Voorzover ik kon zien was ik de enige.
De buurman kwam nog even een praatje maken, en heeft meteen zijn wagen gecontroleerd,en hij had gelukkig niks.
Ik heb nog wel een lakstift.
Ga morgen de boel maar eens bekijken en zien of ik het een beetje weg krijg.
 
Jeetje das echt balen zeg. Ik heb met regelmaat deukjes en krasjes van andermans deuren daar baal ik al van laat staan als men een hele kras op de auto zou zetten.

Sinds ik deukjes en krasjes heb (zie andere topic) heb ik een camera op mijn auto gericht mijn auto staat goed in beeld en men ziet de camera niet zitten.

Tevens zit de camera op een harddisk recorder aangesloten die ik in het netwerk heb gehangen en overal kan benaderen waar internet is. Zo kan ik overdag als ik aan het werk ben ook even mijn bolide bekijken.

Vorige week vanuit Belgie waar ik 2 dagen zat zelfs mijn auto kunnen bewonderen.

Niet dat je met een camera zoiets tegengaat maar je kan meestal wel goed herkennen wie het geweest is.

Zowel de dag als avond/nacht opnames zijn van heel goed kwaliteit.

Voordeel van mij is dat ik deze recorder met camera via mijn werk kan aanschaffen voor een schappelijke prijs.

Mocht je dus interesse hebben dan hoor ik het wel

Groet,

Martijn
 

renepaul

Donateur 2024
Martijn;
Dat zou ik ook wel willen, maar de parkeerplaats van de ommi is een pleintje waar iedereen kan parkeren.
Het is dan ook lastig om de auto elke keer op de zelfde plek te zetten.
En dan krijg ik er zeker niet alles op.

Maar toch bedankt voor het meedenken.
 

yoyo

The UK brothers
SOW!!!
Dat is echt iets om laaiend van te worden, heb ik een keer gehad met mijn A over beide deuren achterspatboord
en de benzineklep.
Op een moment als dit word je helemaal gek, en ik weet niet wat ik zou doen als ik het zag gebeuren.

Maar nu is het toch even kijken of je niet iets tijdelijk met een stift kan doen oid, anders ga je nog roest
krijgen ook.

Succes en sterkte.
 
ik snap totaal niet wat de lol hiervan is, andermans spullen vernielen echt belacheleijkdit. en de kosten zijn vaak ook voor je zelf. zulke lui ff hard aan pakken. succes met het herstel. gr,martijn
 
Ik ken het gevoel... ben er zelf ook slachtoffer van geweest.
Informeer even bij het waarborgfonds. Je krijgt niet veel (als je in aanmerking komt), maar het is iig iets.
Wil je het laten repareren, ga dan alvast uit van zo'n 1200 euro ('wit', bij een officiele spuiter).
 
Oh wat verschrikkelijk René !! dit is toch de schik van iedere auto liefhebber ! -O- moet er niet aan denken..


Ben je all risk ?
 

yoyo

The UK brothers
MetalRush zei:
Ik ken het gevoel... ben er zelf ook slachtoffer van geweest.
Informeer even bij het waarborgfonds. Je krijgt niet veel (als je in aanmerking komt), maar het is iig iets.
Wil je het laten repareren, ga dan alvast uit van zo'n 1200 euro ('wit', bij een officiele spuiter).

Dit is aleen maar mogelijk als je schade (vermoedelijk) is veroorzaakt door een ander motorvoertuig.
waarvan de identiteit onbekend is.
Dus een kras valt hier waarschijnlijk niet onder.
Helaas, maar je kan het altijd proberen.(niet geschoten, altijd mis!)

(hiervoor moet je ook getuigen hebben, maar dat kan tegenwoordig ook Familie zijn (dus ruimte zat dacht ik),
die gezien hebben dat je de auto schadevrij achterliet en bij terugkomst bekrast was.
 

renepaul

Donateur 2024
Nee, ik ben niet all risk. :'(

En net even met mijn eigen verzekering gebeld, en die kon helaas niks voor mij doen.
Hij verwees mij wel door naar het waarborgfonds.
En inderdaad getuige zat hier Aart.

Morgen eens bellen.
 
Bovenaan