Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tarzanen aan de Xenon

B-Buster

Medewerker
Administrator
Een tijdje terug, toen ik bij René was om toen nog mijn Soft Stars bij hem af te leveren, raakten we aan de praat over Xenon en ontstond het idee dat zijn Omega ook wel een mooi Pilot setje kon gebruiken. Dat heeft René vervolgens voortvarend opgepakt en Sjors was zo goed om hierbij de inbouw op zijn bekende kundige wijze in orde te maken.

Zo geschiedde vanochtend. Aangezien mijn nieuwsgierigheid weinig grenzen kent en ik ook nog iets voor René had, ook maar eens langsgereden.

Quote van René in het andere draadje:

tarzanen zei:
Vandaag Xenon laten inbouwen door Sjors, onder toeziend oog van Jacco.

Hier een kleine impressie. Nogmaals met dank aan Sjors voor de hulp en het opofferen van zijn schaarse tijd. _/-\o_ _/-\o_

5v6u0x.jpg


ouawc1.jpg


205owt0.jpg


205owt0.jpg


2i7ms2.jpg


35ku9uv.jpg


2h34g81.jpg



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


14c8o6p.jpg


207p07p.jpg


105yy5c.jpg

Na de inbouw ging René huiswaarts. Kort daarop vertrokken Sjors en ik ook, hij naar een andere afspraak en ik huiswaarts. Althans, dat dacht ik. _O-

Had net dhr. Metalrush aan de lijn toen ik een bekende Omega zag staan. De eigenaar was druk doende foto's te maken van zijn Xenon lampjes. _O-

tarzanen zei:

Daar heb ik maar even aan meegedaan...

IMG_1386modded.jpg


IMG_1389modded.jpg


IMG_1385modded.jpg


...en vervolgens zijn we bij restaurant De Gouden Boog nog even wat gaan drinken.

René rook de koffie al en ging er snel vandoor:
IMG_1393modded.jpg


IMG_1399modded.jpg


IMG_1402modded.jpg


IMG_1405modded.jpg


IMG_1410modded.jpg


IMG_1411modded.jpg


IMG_1418modded.jpg


IMG_1421modded.jpg


IMG_1414modded.jpg


Na ruim anderhalf uur (men dacht nog net niet dat we bij de inrichting gingen horen) weer in de Omega zetels gezakt en huiswaarts gekeerd. Daarbij gezien dat Sjors de afstelling toch echt niet onder controle had:

IMG_1426modded.jpg


Oh nee, dat was Tarzanen met haast :P

IMG_1427modded.jpg


IMG_1428modded.jpg


De afstelling is keurig. d:)b


Ik vond het erg gezellig heren! _/-\o_
 
A

Anonymous

Gast
Bedankt Sjors en Jacco,

Het was een leuke gezellige zaterdag.
 
Hé Mooie MOD.!!

Scheelt echt veel ja Xenon verlichting! heb het ooit ook eens zelf ingebouwd, en
was toen een verschil van nacht naar dag!

Veel plezier ermee René! Maar komt wel goed, blijft een prachtige Omega ook!

+ Leuk Topic zo, met mooie foto's! Complimenten.

Groet,

Niels
 
A

Anonymous

Gast
Dank je Niels.

Staat inmiddels nog meer in de planning, sproeiers voor de xenon, navigatie, dimmende binnenspiegel en interieur binnenverlichting achter bij de handgrepen.
 
A

Anonymous

Gast
Dank voor het compliment Renemv6, zitten trouwens ook foto's van B-Buster bij. _/-\o_

Nu we het toch over complimentjes hebben, jouw Omega mag er ook zijn, keurig. Kan volgens mij zo de showroom in. :*) :*)
 
:N Nee dat gaan we niet doen, rijden met die auto dat doen we :*) maar bedankt voor het compliment naam genood ! _/-\o_

Mvg René mv6

ps niet onbelangrijk B-Buster mooie pic d:)b
 
Bovenaan