Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tech 2

Joep

Verbannen
Het is niet de Tech-2 die Opel ook gebruikt. Die gebruiken een op zichzelf bestaande Tech-2 zonder laptop.
Of zoiets elke foutmelding eruit vist betwijfel ik voor krap 30 euro. Opel heeft niet voor niks apparaten van over de 500euro. :P
 

tonboy

Verbannen
Laat ik nou een paar weken geleden bij Opel Mulder in Tiel zijn geweest voor een diagnose van de sensoren.
En daar gebruikte men GEEN Tech-2 meer, alles gaat nu via de laptop.

Heb een tijdje geleden deze : http://www.obdshop.nl/obd-2-specifiek-2 ... LWwMSuG98E gekocht en werkt prima voor diagnose. Zo goed zelfs dat Berry deze van mij heeft overgenomen.
Ligt helemaal eraan waarvoor je hem wilt gebruiken. Uitlezen storingen, waardes sensoren monitoren en reset foutcodes gaat prima hiermee.
 

renepaul

Donateur 2024
Hm, wel interessant deze uitlees gadget.
Ik neem aan dat je er niet veel verkeerd mee kan doen?
En een fatsoenlijk prijsje.
 
Ik heb zo'n ding met Bluetooth, dus nu kan ik m'n Omi overal en altijd uitlezen met m'n smarthphone, wajooh. :') Als ie in de interface zit kan 't klepje nog gewoon dicht, dus je ziet er niks van.

Zo'n OP-COM slingert hier ook nog idd. Maar das illegaal, althans, de software.
 
ik heb een originele tech 2 en een tech 1 werkt mooier dan de opcom (vindt ik )daar kan ik weinig mee ieder zijn ding
 

Joep

Verbannen
Ik heb nog nooit met een Opcom wat gedaan. Werkt dat een beetje en is het makkelijk om mee te werken?
 
Bovenaan