Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tempratuur meter loopt hoog op

Als je koppakking lek is en je verbruikt veel koelvloeistof moet je ook een witte pluim uit de uitlaat hebben, ook bij warme motor...

Berry zei:
Heb nog wel een super mooie b1 16v met weinig km voor weinig tekoop ;)

Is misschien goedkoper als de koppakking laten doen :).

Gr. Paul
 

tonboy

Verbannen
Pakkingset incl bouten ca 150 euro. Motorolie en koelvloeistof en filter ca. 100 euro. Kleppen laten inslijpen, kop vlakken en alles schoonmaken, ca 200 euro. Als je zelf het werk doet ca 2 dagen. Welljcht inderdaad goedkoper die b1 van Berry. Kan je je huidige auto in onderdelen verkopen, brengt misschien ook nog 300 euro op.
 

tonboy

Verbannen
Hoeft ook helemaal niet hoor, had ik ook niet. En starten deed hij ook heel normaal. Merkte eigenlijk niets alleen dat hij bijnna meer kvs dan benzine verbruikte 8)7
 
Ik zou vanavond nog kijken hoeveel er nog in zit

Maar het is nu klote weer regen en onweer :S<br /><br />-- 20 mei 2014 21:55 --<br /><br />Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden

Ik check het regelmatig net als de olie enz

Alleen gister viel me op dat ie wel heel erg hoog op liep de meter

toen zat er niet zo veel meer in


grt
Jelle
 
Vandaag bij de garage geweest en me omega na gekeken wat het probleem is met de koelvloeistof.

Na wat kijken en testen hebben ze het gevonden

De slang en koppeling is lek ter hoogte van de kachel radiateur

11w4riw.jpg
11w4riw.jpg


volgens de monteur is dit zelf te repareren dat moet bij hun gedaan worden

Ook de airco laten testen en daar kwam uit dat de airco leeg is moet opnieuw worden gevuld.


Grt

Jelle
 
Bovenaan