Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

toeval

Berry

OOP Huisleverancier
Nou was ik al een tijdje opzoek naar een kofferdekselspoiler met remlicht,eindelijk eentje gevonden met dank aan Jacco.
Krijg ik hem donderdag met de post mee :) ik blij
Wat word mij vrijdag aan geboden juist een omega met spoiler dus gelijkt maar gekocht [heb er nog niet genoeg 8) ]
IMAG0206.jpg

IMAG0208.jpg

IMAG0207.jpg

IMAG0210.jpg

IMAG0209.jpg

IMAG0198.jpg

Dus nu sta ik in dubio dit is ook een nette auto mss 2 kleine roestplekjes, 155000km ,gekocht van de 2 de eigenaar de eerste was zijn vader
het is ook een 2.5 cd alleen met meer optie dan mijn gerede sloop omega oa; leer,stoelverwarming,telefoon,dimmende binnenspiegel,rollo,orgineel alarm,enz
Heb er 2 sleutels bij en nog een setje dezelfde lichtmetalen velgen en alle papieren die bij de auto horen
Heeft wel wat puntjes oa div lampjes doen het niet ,het interieur kan wel een poets beurt gebruiken staat wel lux dat creme leer maar ik hou er niet zo van en de bestuurdes stoel is vreselijk smerig evenals het tapijt,en het abs-tc lampje branden af en toe.
 
Hoi Berry, Mocht jij weer eens zoon spoiler vinden houd ik mij aanbevolen. Moet deze ook weer even aan de op-com?
Mvg, Jan Wieger,
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Haha, wat een toeval!

Deze ziet er ook nog netjes uit. Keertje goed poetsen binnen en buiten en daar staat een fraaie Omega. :Y
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja Jacco ik ga hem zeker poetsen :) maar dat is niet echt een hobby van mij 8)
Jan wieger ik hou mij aanbevolen voor de op-com
en ik heb nu een spoiler over dus ......maar ik stuur je nog wel een berichtje

Gr Berry
 

Colinh

Donateur 2023
Wat een gaaf interieur ! Creme met zwart :9~


Ja lastig he zo'n luxe probleem Berry _O-

Welke knappe 6 cilinder mag nou blijven _O-



Gr Colin
 

Joep

Verbannen
Mooie Omega hoor! Ze zijn beide mooi, dus ik snap jou dubio wel... :P

Had je nog gekeken voor die hoogteregelings sensor voor op de vooras? :$
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja heb ik naar gekeken en ziet er goed uit dacht dat ik een foto gemaakt had maar kon hem niet vinden op mijn tel dus Is niet goed gegaan denk ik :?
Gr berry
 

Joep

Verbannen
Zou je die dan op de foto willen zetten? Ik heb de sensor met heel het armpje nodig die naar de draagarm gaat.

Alvast bedankt Berry! :P
 

Berry

OOP Huisleverancier
Gaat echt goed komen Joep vrijdag staat ie op de brug ,stuur ik je direct een foto

gr b
 
ik heb wel zo'n foto van je gehad Berry :+ , en hij werkt nog goed ook _/-\o_ . Wil je hem terug _O- (de foto dan)
 
Bovenaan