Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tukker is back

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen.

Ik is nieuw hier, maar zoals sommige omega veteranen wel weten niet helemaal nieuw in het omega wereldje. Al eerder actief gebruiker van het OF en het OOF.
Het opel omega forum is een klein beetje dood aan het gaan om diverse redenen en daarom ben ik toch maar hierheen gekomen. Ik heb geprobeerd bij de buren trouw te blijven maar met 3 posts per maand is de lol er vlot genoeg vanaf. Dus dan maar hier. Om eventuele oude misverstanden te voorkomen/ vergeten heb ik eerst cognac/contact gehad met herr überadministrator en een warm welkom retour gehad. Here's me, dan maar weer.

Dus. Even resumé voor hen die mij nog niet kenden. Ik ben Tukker sur Meuse, ook bekend als Wim. Tukker sur meuse, hoe kom je daar dan bij? Ik ben opgegroeid in het twentse Vroomshoop en op m'n 20ste verhuisd naar Venlo alwaar ik nog altijd woon. Tukker dus omdat m'n roots daar liggen, sur meuse omdat dat frans is voor "aan de maas" waar venlo dan ook aan ligt. Verder ben ik 29 lente's mit dabei en ben ik internationaal vrachtwagenchauffeur van beroep. De plaatjes van de werk-zespitter komen nog wel een keer voor als jullie naar me willen zwaaien. Wat overigens altijd mag.

Dan mijn omega historie.
Mijn ouders zijn het allemaal schuld, vanaf het begin af aan al. We reden bij ons thuis altijd yotota starsletjes en dergelijks. Todat ik in de pubertijd kwam en een redelijke groeispurt meemaakte. Het gezin werd volwassener en ik werd een grote jongen. Dus na twee ford sierra's plat te hebben gereden kwamen mijn ouders eind 1994 bij de opel dealer. Daar pruttelden de eerste B1 geruchten door de wandelgangen en moest men dus van de A modellen af. Dus kochten mijn ouders in november 1994 een gloednieuwe omega A travel met C20NE motor. Ziehier, sorry voor de kwaliteit het is een foto van een foto.

24052009543.jpg


Die auto heb ik later nog tot mijn beschikking gehad omdat m'n vader in z'n eentje achterbleef met twee auto's.

Maarja die C20Ne was natuurlijk niet voldoende. Ik wilde een 6 cylinder en snel een beetje.

In februari 2006 vond ik een auto die me wel aanstond in Barneveld bij de VOD. Het betrof een B1 centennial/onyx met X25XE en leder en en en en.

De eerste foto's heb ik nog wel ergens maar voor het moment niet bij de hand. dat komt wel in het privé collectie gedeelte

Ik heb die B1 nog steeds en er zijn inmiddels wat dingen aan veranderd, ook dat leg ik nog wel eens uit in de privé collectie.

Nu wat plaatjes zoals ie er momenteel bij staat. Er zit nog wel het 1 en ander in het vat maar tijd en geld zijn ook hier schaars dus alles op zijn/ haar tijd.

DSC02029.jpg


DSC02031.jpg


Dat ben ik dus.

Een heel verhaal om even voor te stellen maar dan weten jullie wel ongeveer mijn verhaal.
Betreft het forum gebruik, smiley's doe ik niet aan omdat ik ze stom vind, als ik iets een grappige betekenis wil geven zet ik er wel haha oid achter. Dus.

Gr Wim
 

yoyo

The UK brothers
Welkom Wim,
Ik weet zeker dat we nog een heleboel van je zullen zien/horen. d:)b
euh sorry voor de smiley hahaha
 
Herr Opferhauft meldt een warm welkom voor onze Tukkerse Maaskanter :Y (en ik doe dus wél aan smiley's omdat het vaak kan helpen bij een bepaalde emotie of richting van een gesprek of discussie... het gebruik ervan staat eenieder vrij... lekker pûh :P )

Leuk en gezellig dat je ons forum komt verwarmen, Wim.
Zoals ik al in de PB zei: hoe meer zielen; hoe meer vreugd.

Ik zie (en had ook gelezen) dat je dikke ST1's eronder hebt gelegd... staat d'r érg goed, moet ik toegeven.
Maar ik blijf tóch Irmscher trouw, omdat ik vind dat je die twee niet moet combineren. Eenmaal met een bepaalde voorkeur (van merk), blijf ik daar dan ook bij.

Ik hoop dat je hier een leuke en gezellige tijd tegemoet gaat... maar jou kennende gaat dat wel goed komen :)
Veul plaisier hier :Y

:w Ruud

PS: als je een eigen showroom wilt hebben, moet je even bij mij aangeven hoe je deze opgezet wilt hebben.
Vergelijk mijn showroom maar eens met die van Vega. Dat zijn de twee smaken die we in de aanbieding hebben. De keuze is aan jou.
 
Hey Tukker, welkom hier. Ja, op't andere forum was ik ook al eerder. Dit forum is leuk en zeer informatief, maar de meetings zijn nog het gezelligst!!!!
 

Colinh

Donateur 2023
Hallo Wim, welkom hier !

Leuk verhaal, en een knappe B1!! Mooie sloffen ook !


Ben wel benieuwd naar je werkauto.


Gr Colin.
 
Ha die Tukker. Ook hier welkom geheten. :w

Ik betreur eveneens dat het bij de buren zo stil is maar het is niet anders.
Maar je zult zien dat je je ei hier ook wel kwijtkan bij deze overtuigde omegalovers. d:)b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuk dat je er hier ook weer bij bent Wim. Kom maar binnen met die bass-dreunen van je. Zit je achterruit er nog wel in?

Ik vind je nieuwe velgen een mooie upgrade t.o.v. je eerdere wielen. Dit staat nog weer een stuk dikker.

Enjoy your stay en ik ben benieuwd naar je toekomstige privé deel.
 
Hey Wim, dat is een verrassing. Leuk man dat je er hier bij bent gekomen.

Tsja, wat moet ik nu verder zeggen. Hartelijk welkom dan maar en kom maar op met je snedige tekst en mooie woordspelingen.

Kleine update van de situatie rondom mijn Omega. Momenteel is het dit en dat valt waarachtig niet tegen. Niet getreurd overigens, door die Crossa heb ik alle tijd rustig om te kijken naar iets anders.

Groet,

Walter
 
Hé Wim,


Een warm welkom van onze kant ! kei leuk dat je je aangemeld hebt !
Tot op de volgende meeting d:)b


Groetss,

Sjors
 
@iedereen: Bedankt voor het hartelijke welkom.

@metalrush: Je hebt wel een punt over die merken enzo. Eigenlijk zoek ik idd nog een steinmetz achterspoiler. Dat zou wel beter passen bij m'n (imitatie) steinmetz bodykit. Die is ook net een pietsie dikker als die van irmscher. Maar dan die grille. ik vind de steinmetz grille wat te 'naakt'. Dan vind ik de irmscher grille toch mooier, maar dan wel met steinmetz mistlamp grilletjes. Tja, het blijft een concessie. Steinmetz had ooit ook nog een ander (motorisch) trucje uit de mouw geschud met een omega. Daar heb ik onderdelen voor. Als ik dfat nog eens werkend krijg......

@colinh en B-buster: ik ben idd erg content met de sloffen en dat voor 220 eurie van ebay. Enkel een nekschot voor de man die ze in Rvs look heeft gespoten. (en daarbij de binnenkant heeft overgeslagen en gewoon over de plakresten van het lood heen heeft gespoten) Maar ik laat ze nog wel eens ontlakken en poedercoaten.

@colinh: Zie hier de werkauto. Herkenbaar aan de trok reclame, de limburgse vlaggen in de ADR-bord houders en natuurlijk de tukker plaat voor het raam.

@b-buster: Ja als er een windkrachtje twaalf moet worden gegenereerd kun je me ook altijd bellen. Ben weer volop aan het timmeren en heb weer een briljant ICE idee. Later meer

@omegauser: Ja ik las het. Behoorlijk K*t van je omega maarja, het blijft een auto.

Gr Wim

-- 25 mei 2011 22:05 --
 
Hé Wim,

Ook namens mij welkom, leuk dat je er weer bij bent!!
Velgen staan echt dik onder je Omega, persoonlijk vind ik de Irmscher
kofferbaklip mooier als die van Steinmetz, dus ik zou het lekker zo laten!

Dikke Daf ook! dus geen Kactros meer?

Groeten,

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan