Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Tweeters in achter deur B2

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
De tweeters in de achter deur ontbreken

Nu zie ik bij afbeeldingen van een B1 dat daar wel tweeters in zitten

Kan dit ook bij een B2 ?

Is dit voor bereid ?

Ik vraag dit als je Bose speakers monteert in de achter deur, alleen maar een midden bereik heeft

Grt. Hans
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Kan, ik heb ze er ook ingedrukt aangezien de kabel / stekker er lag, maar ik betwijfel het nut ervan. Bose heeft een systeem gemaakt dat exact is afgestemd op het interieur van de Omega, met een gedachte achter het bereik van die deurspeakers.
 
B-Buster zei:
Kan, ik heb ze er ook ingedrukt aangezien de kabel / stekker er lag, maar ik betwijfel het nut ervan. Bose heeft een systeem gemaakt dat exact is afgestemd op het interieur van de Omega, met een gedachte achter het bereik van die deurspeakers.

Ja oké......

Maar zal vast ook wel een maximum budget aan gezeten hebben denk ik......
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Uiteraard, anders hadden ze B&O wel ingeschakeld. ;)

Maar ik ga niet geloven dat als 2 tweeters een nuttige toevoeging waren geweest, die er niet gewoon ook bij hadden gezeten.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
B-Buster zei:
Uiteraard, anders hadden ze B&O wel ingeschakeld. ;)

Maar ik ga niet geloven dat als 2 tweeters een nuttige toevoeging waren geweest, die er niet gewoon ook bij hadden gezeten.

Ik wel <+:)
Montage van de voorste tweeters bij de B2 is ook nutteloos.
De B1-mod is meer dan wenselijk.

Waar hebben jullie achteraan überhaupt plaats voor een tweeter op een standaard locatie?
Het enige wat ik mij kan inbeelden is in plaats van het asbakje...
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Ja ik zag het ook bij een foto van Berry z'n "super sloper"

ff foto geleend van Berry 8)

r0pegw.jpg


Grt. Hans
 
bij mijn afbraak omega zatten er wél tweeters op die locaties, en verder gewoon ook Bose, misschien bepaalde bouwjaren ofzo? die was wel van 2004.

anywho, ik heb ze in mijn omega ook maar gestoken, baat het niet...
vooraan heb ik de beide zitten, zowel in de deur als de B1 mod, maar idd, je merkt vooral de B1 tweeters, wel een enorme aanrader die!
 

Vega

Medewerker
Administrator
Bij mijn B1 zaten ze gemonteerd, met de Bose upgrade heb ik ze laten zitten.
Bij mijn B2 zaten ze niet maar met de Bose upgrade toch maar erbij geplaatst.
Je merkt iets verschil in het hoog.
 
Bovenaan