Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Uit het oog, maar zeker niet uit het hart..

Helaas is de dag aangebroken waarop ik helaas alweer afscheid moet gaan nemen van mijn Omega -O- Doordat ik een auto van de zaak krijg, word de Omega voor prive gebruik overbodig. Ik rij zelf te weinig prive kilometers dat ik met de baas tot een besluit ben gekomen dat ik ook prive ermee kan rijden. Ik heb de auto voor een zacht prijsje (volgens mij) aangeboden hier op het forum en hij staat op Marktplaats. Wegbrengen is hij gewoon te goed voor dus mag iemand de Omega verder vertroetelen.

Ik zal nog wel gewoon meekijken/lezen/praten hier op het portaal, maar helaas zonder mijn eigen verhalen over de omega. Mocht de tijd weer daar zijn, zal er zeker weer een Omega voor de deur komen, het is en blijft meer dan een auto!

Groetjes,
Matthew
 
Een nette wagen is het, jammer dat je er afscheid van moet nemen. Als het een V6 automaat was geweest had ik gisteren al voor de deur gestaan haha.

Gr. Paul
 

Joep

Verbannen
Jammer Matthew, maar een begrijpelijke keus. Is schorsen geen optie of kun je de Omega nergens kwijt?
 
Schorsen kan wel, maar helaas geen plaats ervoor. Kan wel een garagebox gaan huren maar wie weet hoelang hij er moet staan... En alleen in een garagebox is eigenlijk zonde van de Omega, die wil je zien :Y
 

richard66

500.000+
Jammer Matthew dat je ze weer weg doe maar lang de ene kant begrijpelijk

Tja en een garage box vind je ook niet goed koop voor te huren in Nederland dat kost je al gouw 85,00 e denk ik zo en dan de jaarlijkse schorsing .

gaat het toch alweer gouw in de papieren lopen .

Maar als het een 2.5 Diesel had geweest had ik wel interesse gehad. 8)

Maar misschien zien we je nog eens terug met een OMEGA d:)b

Gr Richard :b
 
Als ik het geld had gehad, had ik hem zo van je overgenomen en de mijne de plomp in gereden :9.
 
Bovenaan