Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

uitlaat flex deel

Hallo,

ik hoor al een tijdje dat m'n uitlaat lekt en heb er net naar laten kijken bij een garage hier in buurt is die op de brug geweest.

X7iJkuZ.jpg


conclusie garage, er moet een nieuw flex deel onder, dat kost bij hem € 170.-
uitlaat gaat (moet) er compleet onderuit en na het tussen lassen van het nieuwe deel er uiteraard weer onder.
dat flex deel kost volgens hem zo'n € 80.- ( ik vond hem op internet voor € 39.95 excl verzendkosten 6,95)
de rest van het bedrag (€90.-) is dus de - montage

redelijke prijs ???
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik vind het best veel geld.Ik heb nog div 2.2 voorpijpen liggen zijn bij de kat afgefexd [die verkoop ik altijd direct] Dus je eigen kat er oplassen en klaar.Zal straks effe kijken in wat voor staat de voorpijpen zijn.
Gr B
 
fout gedacht

de 40 euro is alle korting van een garage af en die moeten er ook wat aan verdienen behalve het werk ,het flex deel kost je iets van 65 euro ex btw het demonteren ligt aan waar hij onder de auto zit ik las ze er meestal zo onder de auto tussen dan wordt het wel minder mooi maar daar in tegen hoe mooi moet een las worden op een uitlaat onder de auto ...

grtz henri
 
henri zei:
fout gedacht

de 40 euro is alle korting van een garage af en die moeten er ook wat aan verdienen behalve het werk ,het flex deel kost je iets van 65 euro ex btw het demonteren ligt aan waar hij onder de auto zit ik las ze er meestal zo onder de auto tussen dan wordt het wel minder mooi maar daar in tegen hoe mooi moet een las worden op een uitlaat onder de auto ...

grtz henri


Fout gedacht :? Ook goeiemorgen !

Henri die prijs is gewoon de prijs waar die op de winparts pagina word aangeboden !

:w
 

yoyo

The UK brothers
Peter, je moet eens Hier kijken die hebben die flex dingen ook en worden er ter plaatse onder gelast.
Een belletje kan nooit kwaad, ik dacht wel dat het allemaal een beetje goedkoper was dan jij te horen hebt gekregen.
 
yoyo zei:
Peter, je moet eens Hier kijken die hebben die flex dingen ook en worden er ter plaatse onder gelast.
Een belletje kan nooit kwaad, ik dacht wel dat het allemaal een beetje goedkoper was dan jij te horen hebt gekregen.

Hoi Aart,

ik weet dat het om de prijs gaat, wel of niet goedkoper, maar deze zit 131 km verderop.
kijk ik eerst effe hier in de buurt in de rondte !

maar wel bedankt voor het mee denken d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Hahaha dat is waar ook, ik rij op een kooktoestel en dat kost niet zoveel he.;-)
 
Ik had exact hetzelfde probleem met mijn flex deel. Ik ben naar huisdokter Ralph geweest en die heeft voor mij een nieuw flexdeel geleverd en er onder gelast. Puik werk voor een prima prijs. Ik zou even bellen als ik jou was.
 
Andrew zei:
Ik heb in 2010 een flexdeel voor minder dan € 30,- gekocht en zelf ertussen gelast, dat zit er momenteel na zo'n 1.5 ton nog steeds onder, dus aan de kwaliteit van dat flexdeel hoef je niet te twijfelen:

http://www.uitlaatdiscounter.nl/auto-on ... tuk/74008/

Andrew

Nou Andrew, die heeft z'n geld wel opgeleverd ! d:)b<br /><br />-- 20 sep 2013 23:04 --<br /><br />Ik heb met Ralph gesproken, het gaat helemaal goed komen ! d:)b

het zal mijn eerste bezoek aan Ralph worden en we zullen kijken of we het gelijk kunnen combineren met een
APK /onderhoudsbeurt / volledige check van de 2.2 ? ? ?

We zien wel ! d:)b
 
Bovenaan