Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

uitlaat spruitstuk

renepaul

Donateur 2024
Vandaag ook op de opel winterplan dag geweest.
Het certificaat moeiteloos gehaald :*) , maar ze hebben wel een lastig probleempje gevonden.
Van het linkerspruitstuk een bout afgebroken, en het vermoeden bestaat dat er in de rechter een klein scheurtje zit. :(
Je hoort de motor ook wel blazen af en toe.
Is dit een beetje zelf te doen? Of gaat dit een hoop duiten kosten?
Ik zie wel dat je er erg slecht bij kan komen.
 
Spruitstukken vervangen is inderdaad een K*klus.
Eigenlijk zou het hele motorblok gelicht moeten worden om ze goed te vervangen.
Ik ken iemand die het zonder lichten kan... maar die heeft de aankomende weken zéker geen tijd.
Misschien onze Ralph eens aankijken. Hij kan vast wel een mooi prijsje maken voor een mede-OOP'er :P
 

yoyo

The UK brothers
En Ralph kom net uit het ziekenhuis, dus ik denk dat het even bij aankijken blijft.
Mischien dat Jack dit kan/wil?
 

renepaul

Donateur 2024
Een hele klus dus.
alle professionele hulp is welkom.
Heb nog wel even de tijd, de omi rijdt nog goed.
 
bij mij lekken ze ook allebij, ik heb bij de dealert hier in hoogeveen gevraagd wat dit kost als zij dit zouden gaan doen.
zei reenen hiervoor ca €500,00. hierin zijn de pakkengen inbegrepen en ca 6 uur werk, zei gaven aan dat zei het subframe loshalen en dan de motor laten zakken.
Nou ken ik een monteur die deze autos wel kent en die zal deze operatie voor mij uitvoeren, alleen lukt dit elke keer nog niet met zijn tijd. O-)
 
Bovenaan