Hij zit eronder. Na enkele jaren in mijn schuur te hebben gelegen, was het tijd om het te proberen, nl de uitlaat van een B1 2.5 V6 onder een B2 2.6 V6 te monteren.
De oude uitlaat was na enkele lasreparaties, zo slecht en dun, dat deze niet meer functioneerde, dus moest worden vervangen en gelukkig lag genoemde uitlaat(merk Bosal), zonder achterpot weliswaar, nog in de schuur en verkeerde in goede staat. Toen op de kop getikt voor 30 euries.
Na wat kleine tegenslagen met 3 afgebroken bouten van de koppelstukken met de katalysatoren, ging het verder voor de wind. Nieuwe achterpot (Romax) eronder(gekocht bij APS in Rotterdam met korting) en alles paste als origineel.
De oude uitlaat was na enkele lasreparaties, zo slecht en dun, dat deze niet meer functioneerde, dus moest worden vervangen en gelukkig lag genoemde uitlaat(merk Bosal), zonder achterpot weliswaar, nog in de schuur en verkeerde in goede staat. Toen op de kop getikt voor 30 euries.
Na wat kleine tegenslagen met 3 afgebroken bouten van de koppelstukken met de katalysatoren, ging het verder voor de wind. Nieuwe achterpot (Romax) eronder(gekocht bij APS in Rotterdam met korting) en alles paste als origineel.