Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

(update 02-04-2010)-Autobedrijf Kleverlaan in Limmen

opzich een prima bedrijf,alleen beetje jammer dat de werkplaats Chef niet zo goed met klanten om kan gaan :(
had de auto na dat hij 3 dagen in mn bezit was terug gebracht met wat aanmerkingen over het stuur gedrag
dit was volgens de verkoper geen enkel probleem en kom hem direct neerzetten om ter reperatie aan te bieden
alleen jammer dat dat intern niet was ge-cominuceerd en ik het aan de stok kreeg met de werkplaast Chef :(
maarja, na een beetje trammelant hebben ze het probleem prima verholpen en stuurt de auto zo als hij hoort
en ook de aflever puntjes die ik had opgegeven bij aflevering waren netjes in orde,ik kreeg ook een halve tank benzine mee
dus een dikke vette +++ voor de service en de verkoper maar ook een dikke vette --- voor de waarschijnlijk
gestreste en overgewerkte werkplaatsChef 8)7 8)7


Update 02-04-2010
ik ben 2 weken geleden nog gebeld door de verkoper of dat alles naar wens was en of ze nog wat voor me konden betekenen d:)b d:)b
dit vind ik uitzonderlijk goede service van hun en dat wilde ik hier nog maar even bij vermelden
 
Re: autobedrijf Kleverlaan in Limmen

Zo zie je maar weer dat een bedrijf valt of staat met het personeel wat er rondloopt.En ook die hebben wel eens een baaldag ;)

Mooi dat alles netjes verholpen is en naar tevredenheid want dat is natuurlijk het belangrijkste.

gr

Danny
 

yoyo

The UK brothers
Re: autobedrijf Kleverlaan in Limmen

Hey Kevin,

Mooi dat dat verholpen is (uiteindelijk) jij weer een nieuw setje (originele?) rubbers erin en stuffen maar! :9~
Ook je nav oke? (moet eigenlijk wel want die is in 010 gerepareerd ) :Y

KBELJENOGEVENVANAVOND (leuk scrabble woord he) :z

gr,
Aart :w
 
Re: autobedrijf Kleverlaan in Limmen

ja neem aan dat er orginele in zitten want ik moest een dag langer wachten erop
en die radio is echt een waanzinnig spele dingetje:P heb gelijk ff navtec navigatie 2010 dr op gezet
en dat werkte ook prima:-)
 
Bovenaan