Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

v6 overleden

Berry

OOP Huisleverancier
Ging gistermiddag met de omega naar het werk,ben net een paar km verder krijg ik een melding van het olie peil,gestopt om tekijken ,geen druppel meer aan de peilstok en het koelvaatje liep over van de olie ;w
Weer naar huis gereden litertje olie er in gedaan ....binnen een paar min via het koelvaatjes er weer uit.
Einde verhaal dus ...zou die het aangevoeld hebben dat hij binnenkort vervangen gaat worden de de b2 ;)
Dit is de omega met maar 119000km op de teller,die ik gered heb van de sloop.
Dus nu in onderdelen tekoop,auto is echt als nieuw alleen de deuren hebben roest.
IMAG0568.jpg

IMAG0569.jpg
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nee zeker niet Jack,en echt je gooit er olie in en dat zuigt ie zo op :|
Maar hij loopt nog prima 8)
 

Joep

Verbannen
Zit hier ook een sproei installatie op? Zo ja, zou je dan die kabelboom voor me weg kunnen pakken die ik zocht? De kabelboom die de pomp aanstuurd voor de koplamp sproeiers dus.

Wel balen van de Omega!
 

Vega

Medewerker
Administrator
Joep zei:
Zit hier ook een sproei installatie op? Zo ja, zou je dan die kabelboom voor me weg kunnen pakken die ik zocht? De kabelboom die de pomp aanstuurd voor de koplamp sproeiers dus.

Wel balen van de Omega!

Dit is een B1 jij hebt een B2, dat past niet.
Die moet er bij jouw gewoon inzitten, ze zijn daar op voorbereid.

Jammer van de B1.
 

Joep

Verbannen
Vega zei:
Joep zei:
Zit hier ook een sproei installatie op? Zo ja, zou je dan die kabelboom voor me weg kunnen pakken die ik zocht? De kabelboom die de pomp aanstuurd voor de koplamp sproeiers dus.

Wel balen van de Omega!

Dit is een B1 jij hebt een B2, dat past niet.
Die moet er bij jouw gewoon inzitten, ze zijn daar op voorbereid.

Jammer van de B1.
Helaas, Ralph heeft gekeken laatst, en bij mij zit ie niet voorbereid. Tenzij de boel goed is weggewerkt...
 

Colinh

Donateur 2023
Auw kut man, was een knappe wagen met een gaaf verhaal ;w


241220112698.jpg




Succes met de demontage.





Gr Colin
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nee dit is echt de koppakking ,vind het ook erg zonde maarja ...ik heb nog wel een goed blok ,maar de B2 heeft nu de voorkeur
Evt geheel tekoop met een goede motor erbij
 

yoyo

The UK brothers
Het is en blijft toch altijd zonde (zeker als je zegt dat ze toch nog mooi draait :'( )

Zonde!
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ja mannen slopen gaat mij eigenlijk ook aan het hart ,maar nogmaals het is de tijd om het blok tewisselen die ik bijna niet heb,en repareren word gewoon teduur .......
Heb nu veel veel onderdelen die echt als nieuw zijn ...
 
Vandaag mn omi ophalen bij Ralph,slecht nieuws cylinder pakking ligt eruit tussen de spoelkanalen lijkt mij,dus word een echt duur geintje,centen zijn er niet want zijn net verhuist,Ralph zei kan er nog een pil indoen en dat spaart je misschien tijd,dus maar zien wat de tijd brengt>dit doet erg zeer zoiets mee te maken,en dat terwijl ik hem echt altijd rustig warm rij,snap echt neit hoe dat nu kan,heeft 2 ton gelopen altijd netje mee gereden en en nu dit,ben dus op zoek naar oplosssingen kosten bij Ralph 2000euries uit bouwen en inbouwen, das erg ....... zal ik maar ff zeggen,ik wens dit niemand.balende Henkie.

Gr :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Zonde man. Kun je niet wat met de onderdelen die Berry heeft? Scheelt wellicht weer in de kosten.
 
Klote man! ik heb hem net nog even mogen bewonderen bij Ralph, zonde want hij staat er verder nog goed bij! Succes kerel!!
 
Bovenaan