Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

v6 overleden

Joep

Verbannen
Zonde Henk! Ik zag jullie gisteren vol liefde praten over het fenomeen Omega, dus het gaat je echt aan het hart bij zoiets. Ik zou precies hetzelfde hebben hoor.

Houd ons op de hoogte. :)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Henk,ik heb nog wel 2 goede complete 2.5 blokken staan, kan er wel 1 ,weg voor weinig ,en een motor is toch zo gewisseld,dan kun je weer rijden
Gr b
 
Altijd minder...ach je hebt er hopelijk van kunnen genieten...

Succes met je verdere keuze's, mocht dat demonteren zijn zou ik graag interresse hebben in de interval ruitenwisser hendel :+
 
Henk.Harmsen zei:
Vandaag mn omi ophalen bij Ralph,slecht nieuws cylinder pakking ligt eruit tussen de spoelkanalen lijkt mij,dus word een echt duur geintje,centen zijn er niet want zijn net verhuist,Ralph zei kan er nog een pil indoen en dat spaart je misschien tijd,dus maar zien wat de tijd brengt>dit doet erg zeer zoiets mee te maken,en dat terwijl ik hem echt altijd rustig warm rij,snap echt neit hoe dat nu kan,heeft 2 ton gelopen altijd netje mee gereden en en nu dit,ben dus op zoek naar oplosssingen kosten bij Ralph 2000euries uit bouwen en inbouwen, das erg ....... zal ik maar ff zeggen,ik wens dit niemand.balende Henkie.

Gr :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|

2000 is wel veel geld
maar kun je het zelf niet maken dan kost het je alleen onderdelen
 
Niet iedereen heeft de beschikking over een brug, het juiste gereedschap en een plek waar gesleuteld kan worden... plus nog eens een lading vrije tijd om het uit te voeren.
En geloof mij; die €2.000,- klinkt als 'veel' (en dat ís het ook), maar bij de VOD ben je meer dan 3k kwijt (en neem van mij aan dat ik uit ervaring spreek).
Het is een bittere pil, Henk. Maar voor dat geld rijdt je geen gelijkwaardige auto.
Ik kan niet voor jou beslissen... maar ik wist het wel (ook zonder de emotionele binding).
 
weet of het wat is maar vraag eens bij niels in vriezeveen
bij doet veel met opel en ook met v6
bel hem eens met de vraag wat het kost
wel gewoon bellen hij is altijd druk dus via mail duurt het meestal
telefoon nummer staat wel in de link

<a class="postlink" href="http://www.dhz-twente.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dhz-twente.nl/</a>
 
Hallo allemaal ben er blij mee dat er zoveel reacties komen van alle kanten, ik heb inmiddels met Berry contact gehad,en beslissen wat te doen,Ralph is een goede raadgever in al die dingen geweest dus daat lift het zeker niet aan,Ralph hiervoor mijn dank en voor mijn het onbegrip van mijn kant, het kan maar gezegd zijn vind ik.
Ruud/Berry/Aart/Jack/Peter hiervoor mijn dank voor je advies.
Intussen zit ik toch te twijvelen tussen Berry en een donor auto,die een X3.XE type is en 98000duizend heeft gelopen,dus moet ik een sponsertje vinden die me ea kan voorschieten.

Gr Henk
 

yoyo

The UK brothers
Ik wil niet moeilijk doen hoor , maar je huidige Omega heeft toch een 2,5 blok?

Ik weet niet of je daar dan ongestraft een ander soort blok ik kan/mag hangen. dit met het oog op eventuele keuringen.
Ik weet zeker dat er hier heren zijn die je dat haarfijn uit de doeken kunnen doen.
Dus eerst alles even goed op een rijtje zetten Henk en dan beslissen.
 

Joep

Verbannen
yoyo zei:
Ik wil niet moeilijk doen hoor , maar je huidige Omega heeft toch een 2,5 blok?

Ik weet niet of je daar dan ongestraft een ander soort blok ik kan/mag hangen. dit met het oog op eventuele keuringen.
Ik weet zeker dat er hier heren zijn die je dat haarfijn uit de doeken kunnen doen.
Dus eerst alles even goed op een rijtje zetten Henk en dan beslissen.
Denk inderdaad niet dat de RDW daar achter moet komen. :P

Zou wel de auto laten herkeuren hierna, of gewoon een 2.5 blok terug erin hangen.
 
ik weet niet meer hoe het zit met rdw keuring
maar ik heb ooit een c25xe v6 in een astra gsi gebouwd en die gewoon gekeurd bij de rdw
koste toen nog geen 50 euro en stond dus toen ook als v6 op kenteken

ik weet wel tot het een bepaald bouwjaar geen probleem is maar weet alleen niet tot welk bouwjaar
dat zou ik op moeten zoeken
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nadat mijn trouwe omega is overleden,moest ik een andere hebben,een vectra gts is ook niet alles.
Maar omdat het hier ook crisses is dacht ik ,ik probeer is een 4 cilinder ......uhhh dat is wel er wennen 8)
IMAG0591.jpg

Een groene 2.2 automaat een leuke auto met xexon,automatisch nivo regeling enz
En wat een ruimte onder de kap als je altijd V6 bent gewend.
 

Joep

Verbannen
Een 4-cilinder presteert zeker wel naar behoren! :) Daar ga je veel plezier aan beleven.
 

renepaul

Donateur 2024
Ik heb sinds gister de 2.2 op mijn naam staan.
En ik moet zeggen dat ik niks te kort kom in het vooronder.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Het valt mij zeker niet tegen,nog effe de puntjes op die i zetten,en dan hoop ik een fijne wagen tehebben.
Op mijn lijstjes staan trekhaak monteren
Mis 1 koplampsproeier
2 nieuwe voorbanden
En een hele grote poetsbeurt 8) wie voelt zich geroepen[uiteraard tegen betaling] of weet een goed adres om mijn auto telaten cleaneren :)
 
yoyo zei:
Ik wil niet moeilijk doen hoor , maar je huidige Omega heeft toch een 2,5 blok?

Ik weet niet of je daar dan ongestraft een ander soort blok ik kan/mag hangen. dit met het oog op eventuele keuringen.
Ik weet zeker dat er hier heren zijn die je dat haarfijn uit de doeken kunnen doen.
Dus eerst alles even goed op een rijtje zetten Henk en dan beslissen.



Dat past echt 1 op 1, en geen haan die daar naar kraait, als je dat '3.0' in het onderblok nog ff beschadigd bij het inbouwen ziet niemand dat meer :s





Feli ! mooie kleur !
 
berry zei:
Het valt mij zeker niet tegen,nog effe de puntjes op die i zetten,en dan hoop ik een fijne wagen tehebben.
Op mijn lijstjes staan trekhaak monteren
Mis 1 koplampsproeier
2 nieuwe voorbanden
En een hele grote poetsbeurt 8) wie voelt zich geroepen[uiteraard tegen betaling] of weet een goed adres om mijn auto telaten cleaneren :)


ik dacht dat je helemaal boven in het land woonde toch

als dat zo ik ik ga volgende week zaterdag op vakantie :f(hoogeveen) en ik neem me spulen mee en dan zijn er genoeg dagen dat ik niks tedoen heb :*)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Fantastisch Barry,woon bij Heerenveen dus ik zie je wel verschijnen 8)<br /><br />-- 07 jul 2012 00:17 --<br /><br />Zo gister weer een verse apk erop ;)
IMAG0630.jpg

IMAG0631.jpg

Wel een opmerking .......olie lekkage
Heb effe snel gekeken en ik ben bang dat het de krukas kering is :'(

gr B
 
Bovenaan