Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Van Omega naar Vectra

Zeer mooie auto zeg! Met de nieuwe bumper zal het helemaal mooi worden aan de achterkant. Ik snap inderdaad ook niet waarom ze het zo weggewerkt hebben, 2 pijpjes staat bij een V6 niet echt overdreven en mag best gezien worden.

Gr. Paul
 
de hele dag bezig geweest om zo'n diffuser/inzetstuk te scoren maar op de slopen is het helemaal niks.Ook die Taner op MP gemaild..he-le-maal niks.Dat word een lange zoektocht denk ik.En anders kunnen we ook nog naar de stealer voor 191 euro ex...ppff. >:)

Greetz Erik.
 
B-Buster zei:
Dat is een hele leuke. Lekker onopvallend zo.

Geersch zei:
Superdikke Vectra ! Is dat n OPC in n onopvallende kleur ? Hebben die ook 4wd ?

Dit is geen OPC, de Vectra GTS en SW zijn ook in de meer normale trim als 2.8 turbo geleverd. Misschien wel leuker zo, je moet het weten wil je zien dat het zo snel naar de 100 blaast.

Ah supergaaf ! Lekker undercover !
Wist niet eens dat dat bestond.
Dacht dat de 2.8T alleen in de OPC te krijgen was.
 
Geersch zei:
B-Buster zei:
Dat is een hele leuke. Lekker onopvallend zo.

Geersch zei:
Superdikke Vectra ! Is dat n OPC in n onopvallende kleur ? Hebben die ook 4wd ?

Dit is geen OPC, de Vectra GTS en SW zijn ook in de meer normale trim als 2.8 turbo geleverd. Misschien wel leuker zo, je moet het weten wil je zien dat het zo snel naar de 100 blaast.

Ah supergaaf ! Lekker undercover !
Wist niet eens dat dat bestond.
Dacht dat de 2.8T alleen in de OPC te krijgen was.

Er zijn 3 varianten qua V6T motoren(benzine dan)en dat is de 2.8NEL(230PK)dan 2x een 2.8NET motor met 250 pk en dan de OPC versie met 280PK.Natuurlijk kun je ook een 250 PK versie hebben in OPC style.De motoren zijn inwendig allemaal hetzelfde..dus de mijne laten chippen tot 280 zou geen probleem moeten zijn.Het is dus gewoon een software kwestie.Maar zo als deze nu rijdt moet ik er niet aan denken om er 280 pk op te hebben...230 pk is meer dan genoeg.

Greetz Erik.
 
Bovenaan