Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Van Omega naar Zafira

Hallo oop

Aangezien de gezinsuitbreiding niet op zich laat wachten moest er naar een grotere auto gezocht worden...

Bij deze stel ik jullie voor aan de nieuwe dame in de familie

npmjy8.jpg

21b4u12.jpg


By night

By daylight..

ie34v4.jpg
2m3lo5y.jpg


Het betreft jonge dame van 2007...

Klein overzicht...

1.9 cdti.. ti is rood dus goed voor 150pk 325nm
6 versnellingen
Cruise control
Ecc
Multifunctioneel stuur
Radio cd mp3
Bc
Trekhaak
122500km
hoogte verstelbare stoelen
In hoogte en diepte verstelbaar stuur
Regelbare koplampen.

Bij de VOD gekocht dus met 1 jaar garantie nieuw vliegwiel en koppeling set nieuwe distributie set en toebehoren. ..
Plus 1 jaar Opel assistance..

geen slechte koop denk ik aangezien hij van de eerste eigenaar komt en altijd dealer onderhouden is...

to do list..

Kijken of de sportstars passen steek en naaf diameter is zelfde als de omega..

chip tuning naar 190pk en 400nm..
Eventueel grotere turbo. ..

op ebay maar naar irmscher parts gaan zoeken
verlaging dmv schroefset...
ramen tinten..
dak dvd speler

Voor de rest nog geen plannen...

degene die het intresseert de kleur is moonlight of zoiets.

de omega blijft lekker staan want die het al meer gekost als die opgebracht heeft..
 
nu alleen jammer dat je de 150pk versie hebt! heb ik ook in mijn vectra gehad! is echt een klotemotor! heel veel last mee gehad! wervelkleppen dubbelmassavliegwiel turbodruksensor en noem maar op! ik heb deze van ellende moete wegdoen! daarvoor had ik een 120pk, is een veel interessantere motor!

maar hoop dat je er veel geluk mee gaat hebben, voor de rest ziet ie er mooi uit!

groetjes
 

richard66

500.000+
Ziet er leuk uit , veel plezier er mee.

En gaat omi nu in de garage , of rij je er af en toe nog mee.

Gr Richard :b
 

richard66

500.000+
Ziet er leuk uit , veel plezier er mee.

En gaat omi nu in de garage , of rij je er af en toe nog mee.

Gr Richard :b
 
richard66 zei:
Ziet er leuk uit , veel plezier er mee.

En gaat omi nu in de garage , of rij je er af en toe nog mee.

Gr Richard :b

Hij word nu gebruikt voor wat meetings te rijden tenzij iemand i tresse heeft voor m te kopen natuurlijk haha
 

richard66

500.000+
seanwillems zei:
richard66 zei:
Ziet er leuk uit , veel plezier er mee.

En gaat omi nu in de garage , of rij je er af en toe nog mee.

Gr Richard :b

Hij word nu gebruikt voor wat meetings te rijden tenzij iemand i tresse heeft voor m te kopen natuurlijk haha

Oke dan gaan we de omega nog wel eens een keer zien d:)b

gr Richard. :b
 
IJsblok zei:
Veel plezier ermee! Had ik hier nog niet gepost ;). Eerste upgrade was al gebeurd zag ik.

Gr. Paul


Hey Paul ja de eerste irmscher mod is al doorgevoerd maar wist niet het posten van Zafira foto's hier gewaardeerd word omdat het een omega forum Is. Maar goed hier de eerste foto's.
1039ydy.jpg

16h1a10.jpg

2v193zp.jpg


Direct een eerste verbetering whaha na m'n vakantie laat ik ze opnieuw poederen kleur blijft nog geheim.

Het paste precies breder moest het niet zijn achter nog een cm plaats met binnenkant schokbreker en voor geen probleem zal nog een paar foto's maken van de achter kant die Ziet er echt beestig uit met die brede sloffen.
 

Joep

Verbannen
P.H. zei:
:N Snel die standaardvelgen er weer onder :Y
Inderdaad, in het oranje had het leuker gestaan denk ik. _O-

Nee Sean, liever orgineel of je execs eronder ofzo. De sportstar is een Omega velg vind ik. :Y
 
Bovenaan