Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

veerpoten 2.2

kun je de complete veerpoten van een 2.2 omega sport zonder problemen omzetten in een 3.2 of zijn die toch niet geschikt voor dit type en moet je andere veren nemen voor een 3.2
 
ik was er al bang voor dat dit niet zou gaan, welke veren zou ik dan kunnen pakken om hem alleen voor subtiel wat te verlagen, ik zie dat Joep een complete set voor en achter heeft maar ik heb achter aut. niveau regeling dus dat werkt niet zomaar, zijn er ook alleen te krijgen voor voor of moet je ze per 4 pakken
 
heb anders nog wel 2 poten van een 2.5 diesel liggen, maar ik vermoed dat aangezien de diesel meer zal wegen je er niet verder mee zal komen.

verlagingsveren zijn sowieso per 2 te krijgen, zelfs appart ook denk ik :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De niveauregeling is daar op aan te passen, dat is bijv. bij Janneman ook gelukt.
 
jacques zei:
ik was er al bang voor dat dit niet zou gaan, welke veren zou ik dan kunnen pakken om hem alleen voor subtiel wat te verlagen, ik zie dat Joep een complete set voor en achter heeft maar ik heb achter aut. niveau regeling dus dat werkt niet zomaar, zijn er ook alleen te krijgen voor voor of moet je ze per 4 pakken


de set die joep heeft liggen komt bij mij weg en zat onder een 3.2 dat ding dat ik uit duitsland heb geimporteerd
 

Joep

Verbannen
henri zei:
jacques zei:
ik was er al bang voor dat dit niet zou gaan, welke veren zou ik dan kunnen pakken om hem alleen voor subtiel wat te verlagen, ik zie dat Joep een complete set voor en achter heeft maar ik heb achter aut. niveau regeling dus dat werkt niet zomaar, zijn er ook alleen te krijgen voor voor of moet je ze per 4 pakken


de set die joep heeft liggen komt bij mij weg en zat onder een 3.2 dat ding dat ik uit duitsland heb geimporteerd
De set die ik van jou heb overgenomen heb ik verkocht Henri. De set die ik nu heb is nieuw en met orginele dempers.

Jacques, ik heb binnenkort misschien een Irmscher verlagingsset liggen voor een station. Deze is rondom ongeveer 2cm lager maar met behoud van het Omegacomfort, ietsjes stugger, niet veel. Tony Pansoni heeft ook zo'n set eronder dus voor een referentie van hoe laag die komt moet je hem even pb-en.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Jep de irmscherset heb ik opgemeten is een dikke 3.5 cm ....en nu lopen mijn 19inch wieletjes soms aan in de spatborden :'(
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Een Irmscher set is een heel stuk stugger en scheelt meer dan 2cm.
Zou zomaar kunnen ja, ik heb de info van Tony en zijn Omega is zo'n 2 tot 2.5 cm lager gegaan naar horen zeggen.

Helaas Jacques, de Omega die ik voor ogen had heeft geen Irmscher setje eronder. :N
 
Bovenaan