Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Verlagen MV6.

Ik ben van plan om mijn auto wat lager te gaan maken i.v.m. met Irmscher Twinspokes die ik er nu onder heb zitten.

Vind hem nu gewoon wat te hoog staan, velgen komen zo niet zo mooi uit.

Maar hoe zit het met mijn niveau regeling en mijn Xenon?

Welk merk veren hebben jullie gebruikt om ze te verlagen als je dit gedaan hebt uiteraard?
 
Xenon Sensor niks aan doen, alleen even opnieuw laten kalibreren met de Tech2


De B2 3.2 V6 van paps heeft hij laten verlagen origineel Irmscher, helaas heeft die auto de 18' Sport Star's nooit meer gezien na de verlaging hij heeft hem verkocht voor het zomer seizoen...



21aipv6.jpg


w0q61d.jpg





Nog een om het af te leren :d






6z907l.jpg
 
Jup, die op de foto is ook verlaagd.
Maar laat je niet in de luren leggen, want op die foto's staat ie op 16" winter-rubbers, waardoor je vertekening van je beeld krijgt.

Ik heb nog ergens een foto waarbij deze auto neus-aan-neus staat met die van mij... dan kun je mooi het verschil zien :)
Moet ik even opzoeken....
 
elrenegado zei:
is dat een verlaagde MV6 op de foto's ??

zoja, dan is de mijn ook verlaagd zonder dat ik dat wist....


Nee, het is een verlaagde B2 Executive, plus dat deze op 16'winterbanden staat, de verlaging is 3cm !
 
Sjors-V6 zei:
MetalRush zei:
Ik kan die foto zo snel even niet terug vinden...
Wel jammer :(



Welke foto ?
MetalRush zei:
Jup, die op de foto is ook verlaagd.
Maar laat je niet in de luren leggen, want op die foto's staat ie op 16" winter-rubbers, waardoor je vertekening van je beeld krijgt.

Ik heb nog ergens een foto waarbij deze auto neus-aan-neus staat met die van mij... dan kun je mooi het verschil zien :)
Moet ik even opzoeken....
:h
 
MetalRush zei:
Sjors-V6 zei:
MetalRush zei:
Ik kan die foto zo snel even niet terug vinden...
Wel jammer :(



Welke foto ?
MetalRush zei:
Jup, die op de foto is ook verlaagd.
Maar laat je niet in de luren leggen, want op die foto's staat ie op 16" winter-rubbers, waardoor je vertekening van je beeld krijgt.

Ik heb nog ergens een foto waarbij deze auto neus-aan-neus staat met die van mij... dan kun je mooi het verschil zien :)
Moet ik even opzoeken....
:h


oh die foto O-)
 
Die Omega van jouw pa, in Tiel, aan de Waalkade, neus-aan-neus met die zwarte van ons...

Weet je dat nog ? :P

Nu ik mij dat zit te bedenken: die foto zou jij ook nog wel eens kunnen hebben...
 
Vier centimeter verlaagd:

P7110981.jpg


Kijk anders voor wat achtergrondinformatie ook even hier. Ik heb dus geen automatische niveauregeling meer maar mis deze eigenlijk ook niet.

Vorig jaar op de kade in Tiel hebben Sjors, Jacco, Ruud en ik de Omega's eens naast elkaar gezet en hier kun je het verschil in hoogte wel aardig zien:

P7121002-1.jpg


Met deze verlaging heb je over het algemeen weinig problemen met drempels e.d. Zelfs in mijn geval met een dikke groep A uitlaat eronder valt het nog wel mee. Een beetje opletten en niet te snel over hoge drempels en dan hebt je weinig last.

Succes!

Groet,

Walter
 
MetalRush zei:
Die Omega van jouw pa, in Tiel, aan de Waalkade, neus-aan-neus met die zwarte van ons...

Weet je dat nog ? :P

Nu ik mij dat zit te bedenken: die foto zou jij ook nog wel eens kunnen hebben...



Die heb ik idd ! maar waar.. ik ga zoeken als ik 'm vind post ik 'm !!
 
niveau regelig gaat je verlaging niet grappig vinden en proberen te corigeren officieel kan je m dus niet verlagen met niveau je kan evt proberen de regel stang aan tepassen van de sensor maar ben er bang voor weet dat er in duitsland een paar het hebben terug gebouwd of je schakelt je regeling uit maar das zonde naar mijn idee
 
Bovenaan