Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vervangen lamp mistllamp voorbumper

Beste Allen

Vandaag de Omega goed te pakken gehad met poetsen etc na een trip naar Limburg en weer terug naar Leiden, hierna nog een controle op de verlichting en toen bleek dat de linker mistlamp niet meer werkt, het lampje zal wel defect zijn, nu is mijn vraag welke lampen ( merk ) kleuren nu het mooiste bij de xenonverlichting , als het goed is staat er in de handleiding hoe ik ze moet vervangen.


gr Hugo:hmmz 7(8)7

Opel Omega Elegance 2.6 V6 automaat met Vauxhall grill en 17 inch excutive velgen en ww voorruit bj Dec 2001
 

Vega

Medewerker
Administrator
Er zit standaard een HB4 (9006) lamp in, die met een soort bajonet sluiting erin en eruit haalt.
Je heb ze in verschillende kleurtemperaturen, hoe hoger het getal hoe witter en hoe blauwer het wordt.

Standaard Xenon is 4300K, geel wit licht.

31Q7DZW8ZCL._automotive-part-and-accessories_.jpg
 
Dank je Peter

Zal morgen gaan kijken bij een auto speciaalzaak wat er te krijgen is, ging er al vanuit dat er gewoon H1 in zou zitten.

gr Hugo
 

yoyo

The UK brothers
Vega zei:
Er zit standaard een HB4 (9006) lamp in, die met een soort bajonet sluiting erin en eruit haalt.
Je heb ze in verschillende kleurtemperaturen, hoe hoger het getal hoe witter en hoe blauwer het wordt.

Standaard Xenon is 4300K, geel wit licht.

Ik heb deze maar in één uitvoering gezien en dat is de originele halogeen ( vergeleken bij xenon is deze gewoon geelachtig)
(Dit was bij slager bv.)
 
weet iemand ook waar je andere kleuren kan kopen van de HB4 lamp?

al op een paar plaatsen gevraagd maar niks kunnen vinden.
 
laat maar, gevonden :D

<a class="postlink" href="http://www.connection-maker.eu/AUTOLAMP24/Xenon-optiek/Blue-Vision/2-St-HB4-Philips-Blue-Vision-4000-K.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.connection-maker.eu/AUTOLAMP ... 000-K.html</a>
 
Bovenaan