Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vervangen voorbumper

Voor mijn Omega ben ik op zoek naar een andere voorbumper. Toen ik de Omega vorig jaar kocht was deze al dusdanig beschadigd dat ik hem beter kan vervangen dan op laten knappen. Ik loop met mijn zoektocht echter op het volgende probleem. Mijn huidige voorbumper is zonder koplampsproeiers en mistlampen. De voorbumpers die ik momenteel tegen kom hebben allemaal koplampsproeiers en mistlampen.

Mijn vraag is nu aan jullie of deze extra's (koplampspoeiers en mistlampen) makkelijk aan te sluiten zijn en of dit al is voorbereid bij de standaard uitvoering? Zoja welke onderdelen moet je daarvoor extra erbij hebben?
 

Joep

Verbannen
Ik heb dat ook gedaan bij mijn B2. Je moet een kabelboompje voor de mistlampen hebben. Deze steek je in de stekker van de temperatuursensor, die zit voorbereid. De koplampsproeiers lagen bij mij niet voorbereid maar wellicht bij jou wel. Je moet een ruitensproeierreservoir hebben met een pompje en slangen die naar de koplampsproeiers gaan.

Alle items kan Berry je wel aan helpen, dus Berry kom er maar in... 8)
 
Bovenaan