Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voor weinig geld een nieuwe look !!!!

Hallo mede oop-ers.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik ook maar iets op OOP heb gezet.
Uiteraard heb ik niet helemaal stil gezeten.
De Omega na lang zoeken gevonden in originele staat,


Daarna op zoek naar een andere grille.
Nagenoeg iedereen heeft al zowat een zwarte Irmscher grille met of zonder logo.
Ik dacht dit is weer eens wat anders,

Tja chroom dus laat het commentaar maar komen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Maar goed smaken verschillen en voor de prijs was het een goede koop (34,00 inc. verz.)


Vervolgens waren de koplampen aan de beurt, die waren goed dof.
Aardige vent in Klazienaveen getroffen via marktplaats die wel tijd had om dit klusje te klaren.

Foto voor :



In aktie :





Resultaat de B2 kan weer zien :



Dit grapje was binnen een uur klaar voor 49 euries.

Vervolgens beetje lopen zoeken op Ebay naar Mattig booskijkers en deze uiteraard ook gevonden voor schappelijke prijs (29,00 inc. verz)

Stonden leuk op de B2 maar toch maar niet in carbon look zoals ze nieuw waren opgestuurd.



Even Berry bellen wat mijn kleurcode was en een busje lak en transparantlak besteld op jawel wederom Ebay. (20,50)

Effe netjes schuren en ontvetten en tadaaaaaaaaaaaaaaaaa :



En nu met de gepoetste lampjes aan :




Nou heeft mijn aardige broer nog een frontlipje voor me liggen, en moet mijn voor en achterbumper nog worden overgespoten.

Komt wel, moet nog een geschikte spuiter omgeving Emmen vinden dus voor suggesties sta ik open.

Dus kortom voor weinig geld geen standaard vooraanzicht meer(onder de 135,00)

Ik ben er in iedergeval blij mee en wilde dit even met jullie delen.

Uiteraard komt er een vervolg op dit verloop van deze Omega 2.2 16v Aut.

Met vriendelijke groet Rick (Ginodepino)
 
Ziet er 8) uit Rick , en nu ff sparen voor een nummer bordje met opgelegde letters/cijfers :Y

want dat kan nu echt niet meer :N .

ps boos kijkers zijn ze hier niet zo dol op , maar ik vind het zeer netjes staan d:)b

en ja je vind het mooi of niet toch :w
 

Vega

Medewerker
Administrator
ginodepino3000 zei:
Daarna op zoek naar een andere grille.
Nagenoeg iedereen heeft al zowat een zwarte Irmscher grille met of zonder logo.
Ik dacht dit is weer eens wat anders,

Niet iedereen, ik was al anders _O- in de kleur mee gespoten.
b0580154.jpg

Dit was de eerste versie, deze is vervangen door een met een chromen rand.
 

Colinh

Donateur 2023
En de ondergrille Peter, dat met de voorlip, vind ik denk ik toch wel het mooiste staan op een B2,

5eb132d7.jpg


566a69ee.jpg


:9~ :9~ :9~ :9~
 
Zeer netjes rick, mooie updates allemaal!

heb je enige idee hoe "dik" de booskijkers op de lampen liggen? Zijn deze evt te combineren met de vauxhall headlight protectors? Vindt ze persoonlijk erg mooi staan en helemaal niet 'kitch'
 
Ha die Milord, tussen een halve en hele centimeter past goed omdat het van mattig is

Gr mij mocht je verdere vragen hebben hoor ik het
 

Berry

OOP Huisleverancier
Netjes hoor vooral de koplampen wat een verschil nu snel een spuiter vinden dan kan de lip erop ;)
 

Joep

Verbannen
Milord zei:
Zeer netjes rick, mooie updates allemaal!

heb je enige idee hoe "dik" de booskijkers op de lampen liggen? Zijn deze evt te combineren met de vauxhall headlight protectors? Vindt ze persoonlijk erg mooi staan en helemaal niet 'kitch'
Gaat niet lukken Willem. Heb ik ook geprobeerd, past niet.
 
Vandaag even bij mijn broer de Omega Goeroe langs geweest die had nog een uitlaatje voor me liggen.

In Berry zijn één-mans Omega garage :



Makkelijk als je thuis in het bezit bent van een brug :



De ouderwetse maar goed functionerende kachelpijp :



Tja de bouten breken toch af dus maar gelijk tijd besparen met de slijptol (Berry blijf klein beetje een sloper _O- ) :



De nieuwere kortere modernere originele uitlaat :



De uitlaat en service helemaal gratis en het was niet eens mijn verjaardag :f :f :f :f :f :f :f :f :f :f :f :f

Berry bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo hou ik alles mooi low budget hahahahahaha

d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b
 
Bovenaan