Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben Alexander Plegt en rijd al enkele jaren met een Kadett c. Ik heb een gt/e en samen met mijn broer een city. Als dagelijkse auto had ik een golf gti maar nu ik deze heb verkocht ben ik overgestapt naar een opel omega a 2.4i. Ik hoop op dit forum handige info te vinden en zelf te kunnen bijdragen bij vragen van anderen.

Ik woon in Twente en ben 23 jaar. Mochten er vragen zijn dan antwoord ik graag, tot ziens!

Alex
 
Bedankt voor t welkom! Ik zal foto's plaatsen als hij is zoals ik hem hebben wil. Er moet eerst het een en ander optisch aan gebeuren, maar technisch in top staat! 15 jaar gereden door één familie en onderhouden door de plaatselijke dealer!
 

Colinh

Donateur 2023
Wow de A's komen terug!! Gaaf!! Als de belasting wat lager was had ik er zoiezo nog eentje bij gehad.. Mis m'n 2.0 en 2.6 nog elke dag..


Wil graag wat foto's zien ;) Kadett's zijn ook altijd leuk d:)b




gr Colin
 
Hallo Alexander,

Welkom in ons midden.
Zoals Colin al zei: leuk dat de A'tjes terug komen (de laatste tijd melden zich meer-en-meer A-eigenaren zich aan t.o.v. een aantal jaren geleden).

Veel plezier en laat ons niet langer in spanning... ik wil die A ook wel eens zien :P

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan