Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Ik ben Peter, 22 jaar en woon in Wageningen. Momenteel rijd ik een Opel Vectra A 2.5 V6 uit '95. Daarnaast had ik tot afgelopen zondag een Opel Kadett Cabrio uit '90, maar deze heb ik verkocht. Nu is mijn oog gevallen op een Opel Omega B2 3.0 V6, vandaar dat ik mij hier aanmeld.

Foto van de Vectra:

72d4d100-dd3c-4b0e-9c76-3ac9b55a3856.png~original


De Vectra zal geschorst worden en waarschijnlijk verkocht, al is het moeilijk om er afscheid van te nemen. Morgen ga ik bij een Omega kijken, ben erg benieuwd!
 
welkom! als je een goede te pakken hebt dan ga je daar idd geen spijt van krijgen. ben inmiddels aan aan mn 4e omega en wil voorlopig niets anders!
 
Bedankt allemaal! Ben dinsdag bij een groene wezen kijken in Dongen, alleen deze viel erg tegen (roest op de achterschermen e.d.) Hopelijk valt degene waar ik morgen ga kijken mee!
 
Bij die bovenste ben ik net wezen kijken. Vond 'm niet mooi genoeg, roest aan achterschermen en interieur was best uitgeleefd. Die onderste is handgeschakeld, ik wil een automaat. Ga vanavond bij een blauwe 3.2 kijken, die heeft alleen 270.000 km gereden.. Ben benieuwd!
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Peter! Mooi dat het gelukt is met de registratie. :)

Succes met de zoektocht. Wees kritisch, van een niet goed bijgehouden exemplaar wordt je niet blij.

Schitterende Vectra ook overigens. d:)b
 

Joep

Verbannen
De blauwe 3.2 is weg van marktplaats, heb je 'm gekocht? Zag er op het oog wel netjes uit.
 
Klopt, heb 'm nu voor de deur staan! Het is een redelijk nette auto. Moet uiteraard wel het één en ander aan gedaan worden om 'm naar m'n zin te krijgen. Heeft iemand toevallig een voorbumper liggen in donker blauw?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan