Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Daar ik wat geplaatst heb in onderdeel gezocht wil ik me even voorstellen.
Ik ben René en kom uit Maastricht,ben 47 jaar en rij sinds de zomer een omega.
Het is een omega B1 2.0 16V.
Tot nu toe ben ik er heel tevreden mee.Het is een oudje met veel kilometers ervaring maar rijd heerlijk en ziet er prima uit.
Kosten tot nu toe zo'n 1000 euro maar ook omdat ik wilde dat hij geheel in orde was en zeker met deze winter.
Dus laten uitvoeren : grote beurt (nieuwe accu en alle vloeistoffen laten vernieuwen,ook remvloeistof en koelvloeistof), airco grote beurt , nieuwe radiator en geheel nieuwe handrem ( heb begrepen dat dit een zwak plekje is voor deze auto)
Nou ja hier wat pics en zoals jullie kunnen zien , ik heb hem destijds van marktplaats afgeplukt :)

394118133.jpg


394118569.jpg


394118568.jpg


394119211.jpg


Dit vind ik zo mooi ontworpen van de opel jongens 8)

394119227.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom René!

Nette Omega heb je, zeker uit de eerste serie B1's zie je ze helaas niet zo vaak meer in een dergelijke mooie staat.

Veel plezier op ons OOP en spui vooral je vragen.


Mist eigenlijk nog steeds dat stukje chromen strip in de achterbumper? Dat deel kost maar 4 of 5 tientjes via de Opel dealer. :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom René.

Een heel nette Omega heb je daar, veel plezier ermee.
 
Thanks allemaal.

(Mist eigenlijk nog steeds dat stukje chromen strip in de achterbumper? Dat deel kost maar 4 of 5 tientjes via de Opel dealer)

Klopt , dank voor de tip.
 
Hallo René,

Welkom op het OOP. Mooie Omega d:)b . Als ik er 1000 euro in had geinvesteerd dan deed ik - zoals Jacco ook al zei - ook nog even dat chromen stripje in de achterbumper. Kost in verhouding heel weinig en de montage stelt ook niet zo heel veel voor.

Nog veel plezier van je Omega en hier bij de club.

Groet,

Walter
 
Welkom op ons mooie OOP, René.

Heb je de beurt bij een [acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro] laten doen ?
Dan is de kans namelijk groot dat een ander forum-lid, 'onze' Dennis, hem wel gezien heeft en misschien zelfs 'onder handen' heeft gehad :)

Je ziet, het OOP komt overal _O-

Veel plezier hier.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan