Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorstoel demontage

Heren even een vraag kan mij iemand vertellen hoe ik na demontage van de bestuurdersstoel, of het moeilijk is om de [lederen] bekleding netjes los kan maken zodat ik bij het zitvlak kom waar denk ik ook het matje van de verwarming zit, en ook de rugleuning. niet dat dat kapot is maar ik wil iets gaan uitproberen waar ik jullie mee op de hoogte hou natuurlijk. Feit is wel dat ik de auto niet kan missen dus moet ik dit wel kunnen klaren in zeg maar een middag tijd. Dus indien iemand iets weet laat maar horen en foto s zijn ook welkom.
 
Kijk even in het gedeelte meetings daar wordt een meeting georganiseerd voor dit probleem op 14 januari.

Het aantal omega's is beperkt, zorg dat je er op tijd bij bent.
 
We hebben een mooie zoekmachine, Jacques :P Staat rechts bovenin de hoek. Of gewoon hier klikken.
Dan was je hier uitgekomen.
Mét foto's... dus mocht je niet op de 14e kunnen (zie hierboven), dan kun je het met deze 'How to...' misschien zelf klaren.
 
ruud, super bedankt voor de info duidelijker kon het niet uitgelegd worden, en inderdaad makkelijker als ik in eerste instantie dacht, wat betreft de bekleding de stoel verwijderen had ik al eens gedaan bij mijn vorige b1. zo gauw ik start met mijn uitvinding zal ik jullie eea laten weten
 
Bovenaan