Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

vraagje kofferbak afmetingen

Hoi omega lovers, wellicht een domme/simpele vraag maar ik ga em toch stellen:

wat zijn de exact afmetingen (dus lengte/hoogte/breedte) van een omega B1 station kofferbak. en dan zowel met en zonder stoelen neergeklapt

heb zitten googelen maar ik kom niets van een boekje/plaatje tegen met afmetingen. zit te denken om een station er bij te nemen voor vervoer van wat spullen, maar dan moet ik wel eerst weten of het gaat passen natuurlijk :)


Alvast bedankt!
 
Kan ook zo snel niks vinden maar ik weet nog,

met de bank plat gaat er een 200x90 matras in, dus op de vloer is die 2 meter tussen de wielkasten is die > 1 meter
 
oke, thnx. nu je het zegt, wil eigenlijk ook weten wat de exacte afstand is die tussen de wielkasten vrij is.
 

tonboy

Verbannen
"Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden"
108 cm tussen de wielkasten. Een hoogte van 80 cm gemeten op zijn laagste punt (ivm inschuiven kast bijvoorbeeld), en diepte van 200 cm.
Weet dit omdat er bij mij regelmatig een bench in staat die 102 cm breed is en 74 cm hoog.....
30u8z14.jpg
 
@ tonboy, dank, daar kan ik wel wat mee

@vega, mocht ik gaan verhuizen in de toekomst weet ik dat ook alvast;)

Grote kans dat er vanavond een ''niet zo standaard'' B1 station naast de MV6 staat O-)
 
Bovenaan