Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

vraagje stekker zonnerollo

Berry

OOP Huisleverancier
Ik zou net bij iemand een rollo inbouwen en toen zag ik voor mij een rare stekker,dus ik wilde weten wie heeft dit vaker gezien en in welke saabs zitten ze nog meer.
IMAG0104_zps78d11acb.jpg

De stekker op de foto zit aan de rollo van een omega uit 2001,
IMAG0105_zps989ba7a4.jpg

Dit is de stekker van de andere auto waar hij in moet,de auto is ook van 2001
Nu heb ik hier nog 2 B2 met rollo en daar zitten ook de stekkers in zoals op de laatste foto
 

Joep

Verbannen
Dat stekkertje wat onder je hoedenplank zit is niet van je Rollo volgens mij. Bij mij ligt deze niet voorbereid, maar de Zonnerollo die ik heb zit ook zo'n plat stekkertje aan, en in de Omega waar deze rollo vandaan kwam zat ie aangesloten met een ander plat stekkertje wat er in paste.

Ik zou niet weten op welke plekken de Rollo voorbereid zou kunnen liggen, maar het zou inderdaad op de plek moeten zijn van je 2e foto.

Mijne moet nog aangesloten worden juist om de reden dat ie niet voorbereid lag op de plek waar het hoorde. Halve Omega uit mekaar gehaald maar niks gevonden wat op de juiste kabeltjes leek die van de Zonnerollo zouden kunnen zijn.

Succes Berry! :)
 
zal morgen even kijken waar die van mijn auto zit kijken wat daar in zit zat ik net in de auto nog aan te denken
 

yoyo

The UK brothers
Er bestaan 2 verschillende uitvoeringen van stekkers bij de rollo's.
Een platte (na 2000) en een enigszins vierkante (alles voor 2000)

Heb je dus een rollo die net van een andere periode komt dan heb je idd het probleem met de verschillende
stekkers.
het 99 model is een overgang geweest en daar zou je ze allebei in kunnen vinden.
 
ik heb idd de eerste er in zitten

mijne is van 99

wat wel leuk is .. de gaten voor de boxen zaten er al in >:) beetje buigen en klaar .nu nog in de hoedenplank .
 

Berry

OOP Huisleverancier
Is opgelost heb een kabelboompje met het zwarte kastje van een b1 rollo afgehaald :)
Dus joep als jij dat vierkanten stekker ook hebt is die voor je rollo.
Blijft vreemd dat de beide wagens uit 2001 zijn en dan toch verschillende stekkers.
Gr b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Er zijn inderdaad verschillende stekkertjes gebruikt. Mijn B2 had fabrieksaf een rollo, daar zit de SAAB versie in:

IMG_0182m.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat aantal auto's klopt niet helemaal, maar er zitten inderdaad wat stukjes Saab in. :P
 
Bovenaan