Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Waarom ik niet bij de OOP-meeting van afgelopen zondag was

renepaul

Donateur 2024
ontzettend knap en respect hoor. _/-\o_
ik denk dan gelijk "dit was de auto" ,kan op zoek naar een ander.
Maar je wilt gewoon de 5ton halen he? :Y
 
Das een serieuze reparatie. Hoedje af.
Nu is het te hopen dat hij je nog een paar ton verder brengt. ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Respect en een diepe buiging is hier op zijn plaats.

Zowel voor het werk als voor het in stand houden van de Omega. Zonde dat je daardoor niet op de meeting kunt zijn, maar je had duidelijk een goed excuus. ;)

Dat er maar weer veel fijne en betrouwbare kilometers mogen volgen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Knap werk Andrew, mooi dat het allemaal gelukt is.
Nu kan ze weer even tegen.
 

yoyo

The UK brothers
Héél netjes Andrew, ondanks dat het zoals je vertelde een aanzienlijk bedrag was staat hij toch maar weer mooi te draaien! d:)b
Mijn Petje af hoor, gelukkig doet hij het weer , en zo te horen weer naar alle tevredenheid.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
 
Respect hoor Andrew voor het mooie verslag.
Het kost wat zo'n reparatie maar daar heb je dan ook weer wat voor.
Lekker gevoel is dat he als je de sleutel dan omdraait en hij loopt weer als een zonnetje.
Petje af.
 
B-Buster zei:
Respect en een diepe buiging is hier op zijn plaats.

Zowel voor het werk als voor het in stand houden van de Omega. Zonde dat je daardoor niet op de meeting kunt zijn, maar je had duidelijk een goed excuus. ;)

Dat er maar weer veel fijne en betrouwbare kilometers mogen volgen.


Amen. _/-\o_
 

Andrew

600.000
Bedankt voor alle leuke reacties. Inmiddels heeft de Omega al weer bijna 200 km gereden en alles is nog perfect.

Alleen vanmorgen in de parkeergarage bij mijn werk schrok ik even. Een collega (van het niet al te technische soort) stond er toevallig toen ik parkeerde. Na uitstappen zei hij "wat maakt jouw automotor een raar geluid". Nou niet direct een opmerking waar ik op zat te wachten.

Wat bleek? Blijkbaar heb ik met al het sleutelen met mijn knieen tegen die trompet voor de voorste koelfan geleund, die trompet liep nu een beetje tegen de koelfan aan 7(8)7 Dat had ik niet gehoord tijdens het warmdraaien na de reparatie, toen stond de klimaatregeling helemaal uit (OFF) en nu stond die weer aan, maar in de auto hoorde je dat aanlopen niet. Even wat trekken en sjorren en het liep weer vrij.

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Herkenbaar, die heeft er bij mij ook weleens tegenaan gezeten. Tijdens het rijden hoorde ik wel zachtjes wat, maar pas thuis toen hij stond na te koelen nadat de motor was uitgezet werd het écht hoorbaar. :P

Mooi dat alles in orde lijkt te zijn. :)
 
Zo dan... behoorlijke klus, Andrew.
Maar erg leuk te lezen dat je het (zelf) opgelost hebt.
Je mag hier zeker trots op zijn... respect voor je doorzettingsvermogen :)
 
Bovenaan