Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Was deze van iemand hier ????

Geachte omega rijders :)

is deze van iemand hier geweest 80-LR-GD.

Deze staat te koop voor €1500,- vind het nog al weinig/raar voor een auto van 2003 :?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Deze dus.

Dat is geen Omega van een bekende OOP'er geweest volgens mij.

En die prijs, tja waarschijnlijk willen ze er graag weer snel vanaf. En het blijft een auto van 11,5 jr oud met voor velen een 'hoge' kilometerstand.

Mooie opvolger van de S60 René. :Y

Heeft 3 eigenaren gehad, 1tje 4 jaar in de lease, naadloos aansluitend 4 jaar particulier, toen 1,5 jaar bij een dealer en 2 jr bij zijn laatste berijder.. niet verkeerd. :)
 
Zou de prijs niet laag zijn opdat er een dm riem aan zit te komen? met een interval van 60 duizend is hij bijna aan de buurt
 
B-Buster zei:
Deze dus.

En die prijs, tja waarschijnlijk willen ze er graag weer snel vanaf.

@ B-Buster je slaat de spijker op z'n 7(8)7 , want er iets met de V6 aan de hand ,

ik quote nu de verkoper; de motor schut als die warm wordt :?

en volgens de Opel dealer zijn er 1 of 2 bobines aan vervanging toe einde quote.

Is dit een veel voorkomt probleem bij de 3.2 ?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ja die hebben niet het eeuwige leven net als bijv. bougiekabels en DIS modules bij de 3.0 zoals onlangs bij je ex-MV6 stuk bleek. :)

Vind het geen gek iets dat ze bij 170k aan vervanging toe zijn. Als die niet werken doen niet alle cilinders (optimaal) mee dus daar kan hij zeker van gaan schudden. Geen reden om hem meteen af te schrijven mits de rest een goed gevoel oproept.
 
wellicht nog iets van de prijs af praten en dan de bobines en driem vervangen bij bijv Ralph.
Zo op het oog best een mooie wagen.
Interieur ziet er niet uitgeleefd uit.
Parrot zit erbij in, navi-iradio.
exec velgjes.
donkere achterlichten.

niks mis mee zo op het oog.
 

richard66

500.000+
Ziet er inderdaad niet gek uit , even kijken over 2 weken of ze er nog is :9~ je weet maar nooit 8)

Een leuk scheur ijzer er bij is niets mis mee toch. 3,2 liter 8)

gr Richard :b
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nou ik vind het een mooie auto ...maar hij loopt kut ..de ene keer goed en de andere keer kut.
Bobines verwisseld voor originelen nieuwe maar heeft niet geholpen.
weet niet wat het is ....ken nu wel een stuk of 5 3.2 met die problemen.
VEGA en Ralph weten de fout codes wel ...ik ben ze vergeten. 8)7
enne 1500 das toch veelste veel voor een omi ..... _O-
 

Joep

Verbannen
Misschien de ex van Swinkley? memberlist.php?mode=viewprofile&u=2037
Lijkt er erg op ook qua kleur, motoruitvoering en bouwjaar maar geen idee of hij 'm heeft weggedaan.

DaanMv6 heeft die problemen ook en komt er ook niet aan uit wat het kan zijn. Bekend 3.2 probleem of hebben de 2.6 deze issues ook, Berry?

Wel een mooie wagen René! :)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Nou Joep als ik heel eerlijk ben had ik het met mijn ouwe 2.6 ook.
Het verveelde is gewoon dat het de ene dag prima rijd en de andere dag is het mis.Klopt bij Daan heb ik al meerder bobines en sensoren geprobeerd ...maar helaas.
 

richard66

500.000+
Ongelofelijk dat dit voor komt bij veel omega,s
Daar word je niet echt vrolijk van zal ik maar zeggen , en vooral als het niet op te lossen valt

Je zou bijna in staat zijn om alle elektronica er uit te slopen , en meeganies maken _O- maar dan zal ze ook niet meer rijden ben ik bang voor :S
 
R

Ralph

Gast
ik heb nog geen 2.6 of 3.2 onderhanden gehad met dit probleem.
weliswaar de 3.2 van Daan maar heb hier nog niet mijn gereedschap in mogen zetten, alleen uitlezen en weg waren ze weer.
zelf ben ik ervan overtuigd dat dit op te lossen is daar er te veel kennis onder ons is.
1 van de redenen kan zijn dat er een dergelijke vergoeding aan hangt en wij ( Vega en ik ) ze veel gekker hebben gehad.
verder ben ik ervan overtuigd dat dit soort problemen opgelost kunnen worden met de juiste apparatuur.
 
de wagen is bij mij bekend heeft er een jaar of 4 ook op gestaan toen met ongeveer de zelfde km stand ,ik herkende hem aan de gescheurde achterbumper
die zat er namelijk toen ook al op.
ik ben nog bij de auto wezen kijken en heb hem toen laten staan.
 
richard66 zei:
Ongelofelijk dat dit voor komt bij veel omega,s
Daar word je niet echt vrolijk van zal ik maar zeggen , en vooral als het niet op te lossen valt

Je zou bijna in staat zijn om alle elektronica er uit te slopen , en meeganies maken _O- maar dan zal ze ook niet meer rijden ben ik bang voor :S

Zou wel vet zijn. Een 3.2 met throttlebody's.
Ook leuk voor het benzineverbruik denk ik zo.
 
Joep zei:
Misschien de ex van Swinkley? memberlist.php?mode=viewprofile&u=2037
Lijkt er erg op ook qua kleur, motoruitvoering en bouwjaar maar geen idee of hij 'm heeft weggedaan.

DaanMv6 heeft die problemen ook en komt er ook niet aan uit wat het kan zijn. Bekend 3.2 probleem of hebben de 2.6 deze issues ook, Berry?

Wel een mooie wagen René! :)
Nee hoor Joep, de mijne heeft 1/2 jaartje geleden een nieuwe riem ed gekregen en loopt nog steeds als een zonnetje. Owja en hij heeft nu bijna 164k gelopen, en rij er nog elke dag met veel plezier in rond!
 
Bovenaan