Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Weer een duitse omi op de belgische wegen

Ik ben deze voormiddag met een maat naar Duitsland geweest om een omi te bezichtigen.
Het betreft een B2 break van 03/2002, een 2.2 automaat met 109.000 km op de klok.

Nadat we hem uitvoerig hadden gecheckt was m'n maat overtuigd en moest dit de opvolger worden voor zijn
ondertussen 17 jaar oude vectra a v6.

Aan exportplaten konden we helaas niet meer geraken omdat de plaatselijke ambtenaren op vrijdag om 11u30 reeds aan het weekend beginnen.
Daarom heeft de garagist zijn hulp aangeboden en gaat hij zorgen dat de wagen aanstaande woensdag voor ons klaarstaat met nummerplaten.

Het is al bij al een zeer mooie omega.
Vanbinnen nagenoeg perfekt en vanbuiten hier en daar wat zeer kleine gebruikssporen.
Dit alles voor de prijs van 4600 euro.

Even een plaatje bij het praatje...

mini-2011-08-05122034.jpg


mini-2011-08-05122011.jpg


mini-2011-08-05121951.jpg
 
oooooooh nog een groote witte ..........mooi

zo te zien komt die uit Viersen.

hoe laat willen jullie hem ophalen ?Viersen is maar 6-7 km van mij af ;)


(hoe is de naam van de autohandel )
 

Colinh

Donateur 2023
Wauw mooi zeg een volledig witte combi :9~

Daar kan je maat alleen maar blij mee zijn d:)b

Zie graag meer foto's d:)b


GR Colin
 
Voslaan zei:
oooooooh nog een groote witte ..........mooi

zo te zien komt die uit Viersen.

hoe laat willen jullie hem ophalen ?Viersen is maar 6-7 km van mij af ;)


(hoe is de naam van de autohandel )

Hij komt inderdaad uit Viersen.
We weten nog niet hoe laat we hem juist gaan afhalen.
En de dealer heette Steuck Automobile. Volgens mij gewoon een opkoper die de wagens gelijk verder verkoopt.
Het was een aangename mens en ik denk dat de omi een vrij eerlijke wagen is. De bodemplaat ontbreekt en er stond een gat in de achterdemper.
Dit heeft hij nadat ik hem erop aansprak direkt verekend in de prijs.

Voor die prijs was er een set stalen velgen met goede winterbanden bij en het beestje beschikt ook over een afneembare trekhaak.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Inderdaad prachtig zo'n witte Omega.
Mijn eerste A was ook een witte.
 
Schitterende Omega ! vind wit ook altijd een erg gave kleur ! maar dan moet ze wel strak zijn.


Slurpy zei:
Het betreft een B2 break van 03/2002]



Break !?! Caravan !! het is wel donders géén Citroën ?! -O- bij Opel noemt men dat Caravan eh :*)
 

Colinh

Donateur 2023
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ooit bij de lokale Citroën dealer auto's heb gewassen.. :$


Gr Colin
 
Colinh zei:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik ooit bij de lokale Citroën dealer auto's heb gewassen.. :$


Gr Colin

Ha dat geeft toch helemaal niets Colin ! het heeft je kunnen behoeden voor een mis tap, nu bezit je een dikke Omega met een 6 cylinder d:)b


Slurpy zei:
Whahaha, das precies bediening van boordgeschut naast die stuurkolom. _O-


Voorloper van de I-Drive 8)7
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Slurpy zei:
Whahaha, das precies bediening van boordgeschut naast die stuurkolom. _O-

Haha, ik kon het al niet thuiswijzen _O-

Ziet er een dikke bak uit, en wit is zeldzaam.
Veel plezier ermee en zoals Ruud al zei, wijs je vriend even op het OOP ;)
Deze wagen verdient verdere vereeuwiging ...
 
De witte is nog niet hier maar ik wil toch zeker niet nalaten Stijn te bedanken voor de nuttige tips mbt het invoeren van een duitse wagen. d:)b
 
Bovenaan